10-Gang Bang în baie

554 41 23
                                    

Roxi pov.
Japonia,în clasă ,11 septembrie ora 08: 38

Am să borăsc de la foame....băgami-aș pula că n-am vrut să mânc dimineață.

N-are nimeni din clasă mâncare....sărăciile.

Brusc pun creionul și blocul de schițe pe masă și mă uit înainte.
De ce naiba desenez mărul ăla și nu-l mânc?

Apuc mărul și mi-l duc pe buze. Mușc puțin din el să văd dacă-i dulce. Îi bun, așa că mușc puternic din măr.

Ale: Dacă așa muști dintr-un măr, nu vreau să te văd când faci un oral.

Roxi: Ce dra... ALE!

Ale zâmbește și se așează în banca ei, legănându-se cu scaunul. Își bagă mâna în pupitru și își scoate o carte, apucându-se de citit.

Proful:  Bine, gata ,gata elevi. Azi vor avea loc cursele sportive ca în fiecare an.

Ale: Ce curse?întreabă foarte confuză.

Proful: Cursele constă în alergare, luptă corp la corp, sărituri în lungime, contorsionism, 100 de metrii garduri și altele. Ce-i ce câștigă vreo cursă primesc un bilet la carnavalul de pe 23 septembrie.

Fix ce-mi lipsea. Curse sportive.

Ale pov.
Japonia, în clasă, 11 septembrie ora 08: 41

Aiiii deee puulaa meeaa.

Trebuie să mă mișc?! Să fac sport? Iooi...dar îs bilete gratis..

Îmi pun cartea la loc în pupitru. Și pe când ajunsesem la faza când Percy făcea pariu cu Phineas, firar.

Ale: Fă.. Roxi. Eu merg la contorsionism, tu la lupte libere.

Roxi: Nici nu-mi păsa la ce mergi, eu oricum la lupte mergeam.spune fără să-și ia ochii de la un desen ce tocmai îl face.

Ieșim din clasă pentru că ne-a lăsat să mergem la vestiare.Aparent nu facem ore.
Ne întâlnim pe hol cu fetele.

Timi: Vouă v-a zis de cursele alea de azi?

Tomiko: Mdea...și ce? Eu nu fac nimic...

Roxi: Ba vei face. Pentru că pe 22 îi ziua mea și mergem pe 23 la carnaval. Nu vă plătesc ieșire în oraș.

Tomiko: Ia taci din gură. Nu-mi zici ce să fac.

Roxi ridică o sprânceană și oftează ceva nervoasă, murmurând  în germană.

Timi: În loc de cursuri se țin cursele azi. Sper că sunteți pregătite.zice zâmbind. Eu merg la alergare.

Denisa: Presupun că eu merg la 100 metrii garduri.

Ale&Roxi&Tomiko: Nu te-o întrebat nimeni.

Denisa:  Să sugeți pula. Bine.zice supărată și pleacă.

Ale: FĂ! FI ANTENĂ CĂ TU O FACI, NU NOI!zic nervoasă.

Tomiko: Dă-o naibii...așa, Ale hai să citim ceva manga înainte.Am adus "Omegaverse".zice zâmbind pervers.

Îi zâmbesc înapoi pervers ,dar îmi piere zâmbetul când văd în spatele ei păluga aia Yuma de care mi-a povestit.

Yuma:  Oi! Tomiko, la ce participi?

Tomiko: Ce mă? A...eu n-am chef.

Yuma &Roxi: BA AI!

Tomiko: Să mergeți dracu. Nu fac nimic.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum