VOL II -21.Codrin ne unește

360 35 19
                                    

Roxi pov.
Ro:Cluj,la apartament, 3 ianuarie ora 14: 05

Ale: Flaaviuuu! Unde îmi este hanoracul alb?

Flaviu: Dar hanoracul meu roz unde-i?

Stau în bucătărie, la masă, alături de Akoș, Timi, Cristi și Denisa, jucând cărți. Așteptăm să se termine cei doi frați ca să putem pleca până la mall.

Eugen: Mi-ați văzut blugii cu model de armată?întreabă intrând în bucătărie.

Akoș: Uită-te în cameră.

Eugen dă exasperat din cap, în semn de "bine" și merge în cameră. Când face așa înseamnă că a făcut ce i s-a spus, dar fără rost.

Nu prea îmi pasă ce fac ăia, nici dacă vin în costumele de baie, dar să vină odată.

Timi: Lista la cine este?

Tomiko: La mine!strigă din baie.

Roxi: Oricum nu respectăm noi lista. Nu am respectat-o nici măcar de Crăciun și Tomiko a dat majoritatea banilor pe ciocolată amăruie și ceai negru.

Tomiko: TE-AM AUZIT!

Roxi: ȘI NU MĂ ÎNTERE!

Akoș se ridică de pe scaun și își pune apă într-un pahar. Oftează obosit și-și trece o mână prin păr. Îl cred și eu că este obosit.

După ce am revenit în România ne-am dat seama că avem apartamentul destul de mic, Akoș dormind cu Alex în bucătărie pe o canapea, și ne-am angajat toți să strângem bani de un apartament cu patru camere. Eu le-am zis că strângem banii ăia în trei ani, dar nu m-au crezut. Bine. Nici nu-mi mai pasă.

Mormăi ,lăsându-mi capul pe masă. Îmi lipsește mâncarea japoneză. Aici gătim care ce apucă. Ale tot cumpără mâncare congelată zicând că "economisește" timp.

Ale: Sunt gata!zice intrând în bucătărie.

Este îmbrăcată cu hanoracul alb, blugii cu model de armată și are geaca neagră peste. Lângă ea apare Flaviu cu un hanorac roz pe el și blugi negrii. Mă jur că arată ca un gay.

Eugen: Mergem sau ce facem?întreabă deschizând ușa.

Este îmbrăcat cu un hanorac negru și are blugii cu model de armată. Îmi dau ochii peste cap când îmi dau seama că au stat așa mult doar ca să fie "matching".

Ieșim din apartament și plecăm spre mall.

Ale pov.
Ro: Cluj, la Auchan, 3 ianuarie ora 15: 00

Așteptăm să ne ducă scările rulante sus, Alex cu Denisa stând pe ele.

Tomiko: Cât îi limita?întreabă băgându-și pachetul de țigări în buzunarul de la geacă.

Roxi: Șase sute de lei. Fără țigări. Dacă îți trebe, îți iei separat.zice fără să-și ia privirea din față cu căștile în urechi.

Tomiko se strâmbă și dă din mână în semn " Să crezi tu".Roxana observă, dar alege s-o ignore.

Ajungem sus și ne împărțim, care unde merge și ce cumpără. Eu merg cu Flaviu și Eugen.

Ale: Ar trebui să luăm pâine?întreb când trecem pe lângă locul cu pâinea.

Eugen: Da. Denisa mâncă aproape în fiecare dimineață câte un sandwich, în pula mea. Să nu mai zic cât mănâncă ăsta.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum