17-Un moment al fetelor

442 42 28
                                    

Ale pov.
Japonia,la restaurant,  23 septembrie ora 17: 30

Îmi urăsc existența. Pfoai, băga-mi-aș piciorul că sunt îmbrăcată în rochie.

Roxi se întinde și îmi ia sucul.

Ale:BĂ! Ăla e sucul meu!exclam ridicându-mă în picioare.

Roxi: Dar foarte mult mă întere pe mine.

Ale: TE-N.....

Timi: Stai tu jos, se uită oamenii dubios la tine.

Mă trântesc pe scaun cu mâinile încrucișate și uitându-mă printre firele de păr ce-mi vin în față la Roxi ce-mi bea colaul.

Ale: Mna, bag piciorul, vine odată mâncarea aia?

Tomiko: Nu știu.spune cu ceaiul negru în mână.

Îmi dau ochii peste cap puțin plictisită și-mi pun coatele pe masă și îmi sprijin bărbia în podul palmelor.

Timi: Stai puțin. Acum mi-am amintit. Unde mama naibii ați fost?

Roxi: A...păi, Ale explică-i.

Ale: Du-te-n tu-n plm. (N.A. dacă scriu un cuvânt pe litere, de ex "plm" Însemnă că așa îl rostesc)

Timi pov.
Japonia, la restaurant, 23 septembrie ora 17: 42

Vai  că mă disperă mândrele mele cu chestia asta.

Timi: Spune-ți mă odată, vă rog.

Roxi: Cum să-ți explic. Subaru îi prost.

Tomiko:  Well done Einstein.zice sarcastică.Spune ceva ce nu știam.

Roxi: Nu știu mă, nu-mi pasă....știți că și Ayato îi prost deci mno. Uite ceva ce nu știai:Parcă îi duc lipsa lui Akoș.

Denisa: Așa-i? Parcă îi duc dorul la frate-miu o dată după ani și ani.

Timi: Mdea. Să-l auzi pe Flaviu cum cântă la chitară,pe Eugen cum urlă la LOL, pe Cristi ce mai are puțin și cred că-i cedează telefonul de la cât stă pe el și să vezi o pălugă de 1.87 cu păr șaten-brubet puțin cârlionțat pe nume Akoș ce vine și ne golește frigiderul este cu adevărat ceva mirific.

Toate: Ai dreptate.

Roxi: Păi...mă.Eu mă refeream mai mult la relațiile dintre noi,adică felul cum ne înțelegem...nu știu, dracu, m-ați zăpăcit.

Tomiko: Eu am zis să nu venim în Japonia, dar voi nu că Batman.

Roxi își dă ochii peste cap și oftează. Chicotesc și continui să-mi beau ceva Fanta cred. Ce-i drept, îmi lipsește România.

Roxi pov.
Japonia, la restaurant, 23 septembrie ora 17: 58

Îs și eu subtilă ca o piatră, în pana mea.

Dar stai puțin, ce dracu? Doar eu să fiu subtilă ca o piatră? Se rezolvă.

Roxi: Sunt curioasă. Oare Jenucu și-a găsit vre-o prietenă?

Ale își ridică privirea din podea și se uită țintă la mine. În sfârșit, ceva ce-mi pasă. S-o enervez pe Ale.

Denisa: Chiar mă. Oricum, ar fi și cazul.

Ale: Mdea...urmează să se fută și el ca tine de două ori,  și chiar vă pot numi frați.

Denisa: Nu mă fă, că mă fut și a treia oară de ciuda ta. Cu curva de Raito.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum