5-Taxă inversă

711 48 13
                                    

Media: Eugen și Akoș.
-----------------------------------------------------------
Ale pov.
C. Sakamaki, la masă, 30 august ora 12: 59

Dacă știam că Reiji ține discursuri când omul încearcă să mănânce, mâncam afară.

De când m-am așezat îmi ține predică din cauza comportamentului meu. Să-mi bag pula de fac cum îmi zice.

Reiji: Ayato.

O dat Domnul să zică și de el ceva.

Ayato: Hă?

Reiji: Cum ai putut să ataci o fată cu o mătură și o lampă?

Ayato: Ore-Sama n-are de a face nimic cu asta! Chichinasi a început totul, iar Ore-Sama nu se lasă la mâna unei muritoare!

Iar începe chestia cu "muritoare".Chiar se crede Peter Pan, să mor eu.

Ale: Auzi aici, Peter Pan, mă duci și pe mine în Neverland?întreb zâmbind pervers.

Ayato:Neve...ce mă?!

Raito: Te duc eu fufu!zice zâmbind.

Mă uit cu puțină scârbă la el.

Ale: Nu mersi.

Se lasă un moment de liniște apoi se aude doar cum Reiji își pune tacâmurile în farfurie.

Reiji: Aș vrea să vă informez că mâine începem școala.

Simt cum mâncarea îmi rămâne în gât . Încep să tușesc, Roxi lovindu-mă ușor peste spate.

Denisa: ȘCOALĂ? DAR ÎI ABEA ÎNTÂI MÂINE!

Reiji: Școala este importantă. Până la urmă, ați venit aici din cauza bursei.

Ridic o sprânceană spre Reiji, acesta privindu-mă fără expresie. Bag furculița într-o bucată de pâine și mă ridic de la masă.

Fix dracu mai are chef să mănânce când aude "școală".

Roxi pov.
C.Sakamaki, la masă, 30 august ora 13: 06

Pariu pe cât vrei că a plecat în grădină la trandafirii ăia albi. Meh. Aia e.

Reiji: Roxana.

Roxi: Ce-i?

Reiji: Ai putea să vorbești cu Alexandra să-și revizuiască comportamentul?

Roxi: Chiar îți pasă așa mult cum se comportă De Smet? Las-o așa, mai adu-i tu aminte să nu înjure și gata.

Ăla...tot uit cum îl cheamă...Subaru se ridică de la masă și pleacă.

Hopaa, s-a supărat iepurele. Mă ridic și eu de la masă, mergând după el.

Se oprește la un geam și se așează pe marginea lui, uitându-se afară.

Roxi: La ce te uiți?

Subaru: La pădure. Nu-i evident?!

Roxi: Întrebam doar... Doamne.

Subaru: De ce te ții după mine?!

Roxi: Bine zis.spun și plec.

Adică eu vreau să fiu prietenă cu el, pentru că pare mai antisocial de fel, și el se enervează. Bine mă, să sugi tu pula că de mă enerverz îl și rad în cap.

Denisa pov.
C. Sakamaki, la masă, 30 august ora 13:14

Ce bine gătește Reiji,să mor eu.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum