Tomiko pov.
Japonia, pe teren, 11 Septembrie ora 09: 05Să-mi bag piciorul. La ce dracu m-am înscris și eu.
Denisa: Știi să sari?
Tomiko: Dar tu ști?îi replic încruntându-mă.
Denisa: Bună întrebare.
Idioată.
Proful suflă din fluier și începem.
Sar gardurile cât de rapid pot , dar ironia îi că îmi intră părul în față chiar dacă îmi este scurt.Dau să sar un gard și nu sar destul de sus și cad lovindu-mă la mână.
Înjur puțin și pe când să mă ridic, mă ridică Yuma și sare restul gardurilor cu mine.
Mi-am tras sclav. Așa mai merge.
Roxi pov.
Japonia, pe teren, 11 septembrie ora 09: 09Roxi: Nuuuuu!
Ale: Ce-ai tu?
Roxi: De ce a ridicat-o?! De ce a sărit cu ea?! Voiam s-o mai văd cum cade...
Ale: Mda...
Roxi: Viața nu este corectă.
Ale: Iar tu ești mai schimbătoare decât mine, Tomiko și vremea.
Roxi: Nu-mi pasă.
Ale: Nu-ți pasă cam multe.
Roxi: Știu. Nu-mi pasă că nu-mi pasă.
Ale:.....mă doare capul să-mi bag pula.
Zâmbesc în colțul gurii mulțumită.
Abea aștept să mă bat cu roșcatul ăla.Sper că ne lasă să ne batem fată-băiat. De nu-l las eu fără familie...ioi ce-i fac.
Dar unde dracu îi iepurele ăla? Îi dă omul una la moștenitori și se supără...no, să-l fută dracu.
Ale: Pe pariu că ghicesc la ce te gândești.
Roxi: Ce tu?
Ale: Pariu. Un leu.
Roxi: Ascult.
Ale: Te gândești la Wall-Chan ăla.
Roxi: Cine mă?
Ale: Subaru. Atâta lovește pereții încât mi se pare că i se potrivește Wall-Chan.zice zâmbind.
Roxi: Cum ai știut?
Ale se ridică în picioare și-și pune mâinile în șold.
Iar începe...
Ale: UNU!strigă și își ia o față serioasă. Pupilele ți s-au dilatat. DOI! ai început să te uiți într-un punct fix plictisită. TREI!...Ai zis cu voce tare "Iepure".
Ale începe să râdă și râd și eu pentru că are dreptate.
Proful: TOMIKO, YUMA MUKAMI ȘI TOUKA YOSHIDA AU CÂȘTIGAT ULTIMELE BILETE DE LA CURSA "100 metrii garduri"!
Ale: Ce pizda mă-sii o făcut Denisa?
Roxi: Ioi...nu știu. Dar își cumpără bilet.
Denisa pov.
Japonia, vestiare, 11 septembrie ora 09: 18Denisa: Am pierdut din cauza ta!
CITEȘTI
At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The Beginning
FanfictionFAN FICTION-DIABOLIK LOVERS [Vol I&II] [LIMBAJ VULGAR(în pula mea)] Vol I - D O N E Karl Heinz caută noi mirese de sacrificiu.De ce? Din cauza lui comentarilor și reproșurilor primite.Când alege la întâmplare niște fete de naționalități diferite, de...