Media: Flaviu și Cristi
----------------------------------------------------------
Roxi pov.
Japonia,C.Sakamaki,30 august ora 9:17Să-mi bag piciorul în ăla cu ochi roz. Zici că-i iepure la cum arată. Mi-a și stricat telefonul...da' să-l fută dracu.
Stau în living pe canapea încercând să văd dacă pot să-mi repar telefonul.
Denisa: Tot aici ești?
Roxi: Ți se pare că zbor?
Denisa: Întrebam doar.
Roxi: Mă rog...auzi, ai văzut butonul de pornire?
Denisa: Uită-te sub masă.
Mă aplec și mă uit sub masă.
Roxi: A, da. Uite-l. Mulțam fain.
Denisa se apleacă înainte și se uită la telefon. De-mi scoate ochii că n-am pus butonul bine o să i-l pun ei undeva.
Denisa: Da' ecranul unde-i?
Roxi: Oriunde, dar nu la locul lui.
Denisa zâmbește dându-și ochii peste cap și pleacă la etaj.
Aud pași. Nici nu vreau să-mi ridic privirea să văd cine-i, chiar nu-mi pasă.
Ăla...iepure: Tot aici stai?
Roxi: Dar unde pana mea ai vrut să fiu?
Ăla...iepure: Întrebam doar!
Roxi: Da ,mă rog,nu-mi pasă ce întrebi.Cum te chema?
Subaru: Om prost... Subaru!
Roxi: Om prost îi mă-ta că te-a făcut, murmur printre dinți. I-auzi aici, prietene, îmi plătești telefonul ,nu-mi pasă.
Subaru: Nici mie nu-mi pasă!zice nervos lovind cu piciorul canapeaua.
Roxi: Hoo, turbatule. Du-te trage aer, adu' banii de telefon, și mai vorbim.
Subaru mârâie și pleacă, în drumul lui lovind peretele. Uăi turbatu'.
Roxi: DACĂ TOT PLECI, CÂND TE ÎNTORCI ADU' BANI ȘI PENTRU REPARAREA PERETELUI!
Iepure turbat...auzi la el "om prost". Zici că el nu-i om, îi ceva ficus.
Denisa pov.
Japonia, C.Sakamaki, 30 august 9: 30M-am pierdut să-mi bag pula. Pentru a doua oară îmi viața mea vreau s-o văd pe Alexandra.
Denisa: Nu-i nici dracu' pe aici.zic șoptit mai mult pentru mine.
Merg încă vreo trei pași și cad în bot. Îmi ridic capul și-l văd pe blondul ăla ce dormea în living.
Denisa: Boss, ai și tu cameră. Nu dormii ca boschetarii pe jos.
Îmi dă seen. No, dă-te dracu.
Mă ridic și plec ,dar cineva îmi pune mâinile la ochi. Mă întorc rapid și prind palmele ăluia ce mi le-a pus la ochi.
Îi ăla...cum i-a zis Ale? Pedofilul Raito.
Raito: Fufu~ ce faci?
Denisa: M-am pierdut , ce ți se pare că fac?
Raito: Că te uiți după mine, Bitch-chan.
Denisa: Ce mă? Bitch îi mă-ta , nu eu. Și nici de cum nu mă uitam după tine, zic și plec.
CITEȘTI
At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The Beginning
FanfictionFAN FICTION-DIABOLIK LOVERS [Vol I&II] [LIMBAJ VULGAR(în pula mea)] Vol I - D O N E Karl Heinz caută noi mirese de sacrificiu.De ce? Din cauza lui comentarilor și reproșurilor primite.Când alege la întâmplare niște fete de naționalități diferite, de...