Ale pov.
Ro: Cluj, în Piramyd, 14 aprilie ora 16: 03Mă uit în ochii tuturor. Alex își țuguie puțin buzele și îmi arunc cartea de joc pe masă. Eram civil, bag pula.
Ne jucăm Town of Salem. Un killer, un polițist, restul civili. O carte la fiecare, apoi trebuie să ne uităm unii la alții și killer-ul face semn facial la diferite persoane. Dacă ăia sunt civili, își pun cartea jos ca și cum ar muri. Dacă polițistul vede killer-ul când face semn, îi arată cartea și câștigă orașul.
Cel mai de câcat joc. Nu chiar. Dar pe aproape.
Eugen începe să urle "Nino-Nino" și îi arată cartea de polițist la Akoș.
Akoș: Haaa, eram civil.
Alex: Nino-nino!îl imită și îi arată killer-ul.
Eugen: O bag pula. Mergeti schimbați piesa.
Denisa merge și schimbă melodia și se întoarce la loc. Ann trage din narghilea și râde, povestind în japoneză cu Kou.
Subaru împarte cărțile, dar se oprește înainte să-mi dea cartea și se uită la Ann.
Ale: Ce-ai mă, pizdă proastă? Te trădează și mâna dreaptă?
Subaru: Ce?! Nu.spune și dă cărțile în continuare.
Ann: Se termină cărbunii!
Roxi: Cheamă să îi schimbe.
Ann tace și stă pe spate, lipită de canapea. Ne continuăm jocul și la un moment dat mă trezesc cu fum în față, Ann suflându-l pe mine.
Ale: Ce dracu, tu!exclam tușind brusc. Ești mai rău decât un coș de fum de pe la sate!
Mă ridic și plec spre baie să îmi dau cu apă pe față.Urăsc fumul în general,de orice ar fi.
Când ies din "peșteră" și deschid ușa de la baie casc ochii. În loc de baie este o sală imensă, în capăt fiind două scaune tip tron. Înaintez, nesigură, și mă așez pe unul.Pe ușă intră Eugen. Înaintează, fără a zice ceva, cu o privire sceptică în ochi. Se oprește în fața tronului și se uită la mine.
Ale: Ce ai? Ai orbit sau muțit iar?
Ayato: Nu știu ce are.
Mă întorc și-l văd pe Ayato pe celălalt tron.
Eugen: Ăla e locul meu.
Ayato: Fă-mă.
Roxi pov.
Ro: Cluj, în Piramyd, 14 aprilie ora 16: 14Ann îmi suflă fum în față și dau nervoasă cu mâna în aer, să dispară. Oftez și din tavan pică brusc conffeti, pe fundal fiind o piesă de la Andy Black. Două persoane vin și îmi pun o panglică pe umăr.
Ăia doi: Felicitări pentru absolvire!
Roxi: Ce pula mea?
Mă uit în jur și, pe piesa aia de la Andy Black, merg înainte făcându-mi intrarea. Mergând înainte dau de Subaru, ce are și el o panglică pe umăr. Se uită la mine și dă din cap.
Roxi: Ce dracu se întâmplă? Adică, eu mă simt bine pe We don't have to dance.
Subaru: Știu. Dansăm?
Roxi: Nu înțelegi engleză? Vrei să-ți cânt?
Akoș: E, na, pula, ho.spune din spatele meu. Ce-i aci? Bar de negrii?
CITEȘTI
At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The Beginning
FanfictionFAN FICTION-DIABOLIK LOVERS [Vol I&II] [LIMBAJ VULGAR(în pula mea)] Vol I - D O N E Karl Heinz caută noi mirese de sacrificiu.De ce? Din cauza lui comentarilor și reproșurilor primite.Când alege la întâmplare niște fete de naționalități diferite, de...