Vol.II.BONUS- Kou x Alex ,first touch-last touch

132 13 5
                                    

Eugen pov.
Ro:Cluj, în apartament, 28 august ora 17:28

E o căldură și o năbușeală afară de nici evantaiul nu mă mai ajută. Stau ploștit pe scaunul de la birou, fără tricou și purtând o pereche de pantaloni scurți, fluturând ușor un evantai. Flaviu face un duș rece, Alex stând cu tricoul pe el în timp ce se joacă fortnite.

Eugen: Bă, dar ție nu-ți cald? Așa, oleacă.

Alex: Nuu....nu îmi e caald. WINNER WINNER CHICKEN DINNER, ATÂÂT!

Mă uit la el cu ochii încruntați, gândindu-mă cât de normal poate fii băiatul ăsta. Dar nici unul nu suntem normali, deci e bine.

Denisa: Bă, băga-mi-aș pula, zice intrând în cameră.

Eugen: Neața și ție.

Denisa: Opriți căldura sau ceva că mor.

Alex: Pentru tine opresc și soarele.zice ironic.

Denisa:Oh, dar vai mersi. Noi am propus să mergem la Toroc, apropo.

Mă înec brusc cu tot aerul ăla cald. Ce să fac? Unde? La băi?

Ro:Cluj, Toroc, 29 august ora 14:27

Roxi: Tulaai, dar multă lume e aici, nu glumă.

Tomiko: Simt că mă ard. Ce e cu atâta lumină?

Flaviu: Simt că orbesc. Tomiko, ești prea palidă și se reflectă soarele din pielea ta direct în ochii mei.

Tomiko: O să te dau cu capul de un topogan și o să----

Akoș: Am găsit șezlong ,coaie. Unde sunt vampirii ăia?

Ridic din umeri în timp ce ocup cât mai multe șezloange. Alex a plecat la vestiare să își ia husa pentru apă și am uitat  să-i zic să-mi aducă sticla cu suc din dulap. Oftez nervos în timp ce văd cum apar Yuma, Subaru și Ayato, făcându-se comozi pe nisipul dintre șezloange.

Mă ridic și plec spre vestiare, pe drum intrând din greșeală într-un copil.Acesta se uită la mine și zice mirat:

Plodul: Ai păr aallb... Îți plac anime-urile?!

Eugen: Ani--ce mă?! Du-te, șuu de aici.

Îl împing ușor cu o mână și trec de el. Intru în clădirea unde se aflau piscinele interioare și merg spre vestiare.

Alex pov.
Ro:Cluj, Toroc, 29 august ora 14:18

Stau pe o bancă din vestiare și mă chinui să îmi prind părul într-o coadă ca să nu mi-l ud. Slipul verde închis de pe mine mi se pare atât de mare, fiindu-mi aproape până la genunchi. Arătând așa nu o să pot face glume despre Timi, pentru că își va găsi chestii despre care să facă și ea glume.

Alex: Oo, la naaiba!

Zic lovind cu piciorul podeaua de gresie în timp ce elasticul mi se rupe și puțin din păr îmi cade peste ochi.

Kou: O, tu erai. Credeam că e vre-un om.

Mă întorc și-l văd pe Kou. Poartă un slip albastru deschis, părul fiindu-i ușor ud din cauză cum folosise dușul. Zâmbea prietenos spre mine, ochii lui albaștrii țintindu-mi ochii mov.

Alex: Oricine ar vrea să dea de mine. În special fanele mele.zic sarcastic, glumind.

Kou ridică puțin o sprânceană, dar râde și se apropie de mine. Pașii lui uzi sunau cu ecou pe gresia rece. Am rămas pe bancă, și el în picioare.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum