18-Al trei-lea război mondial-SakamakiVsMukamiVsTsukinami

436 41 31
                                    

Timi pov.
C.Mukami,în living,  1 octombrie ora 11:26

Stau pe fotoliu cu căștile în urechi și mă uit pe geamul imens, afară. Îi pot vedea pe Tomiko și Yuma în grădină, vorbind.

Tomiko tace o bucate de vreme apoi aruncă o roșie în Yuma și începe să râdă.

Râd încet și-mi las capul pe spate, închizând ochii. Îmi dau mai tare muzica și mă pregătesc să adorm ,dar cineva îmi pune mâinile peste ochi.

Timi: Foarte amuzant Kou.zic ironică și-i îndepărtez mâinile.

Mă întorc, așteptându-mă să-l văd pe Kou ,dar nu-i nimeni. Ridic o sprânceană și mă întorc. Instant ce-mi întorc capul dau de Kou, fețele noastre fiind extrem de apropiate.

Mă speriu și sar în spate, căzând de pe fotoliu. Kou râde puțin apoi mă ajută să mă ridic. Mă îmbufnez și îl lovesc peste spate, acesta chicotind.

Kou: Te-ai supărat Neko?

Timi: Făceam naibii infarct!

Blondul zâmbește și pufnește râzând.

Kou: Scuze.

Tomiko pov.
C. Mukami, în grădină, 1 octombrie ora 11: 31

Tomiko: Vai că mor!zic râzând aproape cu lacrimi.

Yuma: Nu mai râde și ajută-mă să mă curăț! Ai prădat roșia!zice strângând din dinți. Pitică enervantă!

Îl calc pe picior, puțin supărată.

Tomiko: Grij' cui îi zici pitică, pălugo.

Rânjește în colțul gurii și ia o roșie, băgându-mi-o în gură când nu sunt atentă. Este o roșie mică, cherry aș putea zice, și decid s-o mănânc.

Tomiko: Hmpf. Sunt chiar ok.

Yuma: Vezi? Și tu ai prădat o biată roșie!

Tomiko: Dar a meritat. Numai să-ți văd fața!

În mai puțin de o secundă mă trezesc cu o roșie strivită de cap. Yuma râde și se ridică.

Mă ridic zâmbind strâmb și straniu. Yuma rânjește și se dă doi pași în spate.

O iau la fugă după el, acesta fugind râzând. Probabil crede că nu-l voi ajunge. Mai vedem.

Eugen pov.
România, acas, 1 octombrie ora 11: 50

Ann: EUUGEEEEN!

Eugen: DAAAA?!

Ann: Ridică-te și fă-ți rapid bagajul!

Eugen: Ce?! De ce?!

Ann: Karl a aflat că am fugit din Japonia...așa căăă...Karl a trimis-o pe Demeter să mă ducă înapoi în Japonia. Cu ocazia asta le dăm dracu de bilete și mergem toți!

Sar instant de pe scaun și merg sărind la dulap.

Ann: Aveți arme în casă?

Mă opresc din a-mi căuta haine și mă uit dubios spre Ann.

Ann: Nu de alta, dar azi și mâine îi luna Sângerie. Și mereu când îi luna Sângerie se varsă sânge. Data trecută Yui s-a sinucis.zice ridicând din umeri.

Eugen: Ok. Ești dubioasă. Și-ți zic sincer, nu te plac.

Ann: Eu doar întrebam. Îi în joc viața ta, a băieților și a fetelor. Poate.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum