Ale pov
În Palatul meu personal ,19 septembrie ora 16:38Stau pe un tron în mijlocul unei săli destul de mare. Mă simt atât de bine. Dacă ăsta este un vis, nu vreau să mă mai trezesc. Toți țăranii vin la mine să-i ajut, datorită puterii mele.
Alex: Heeeey. Fii antenă!
Mă întorc spre Alex. Este îmbrăcat cu haine largi și pare vesel. Pare.
Alex: Care este diferența dintre o piatră și un bebeluș mort? Piatra nu o poți fute.
Mă uit la el și pufnesc, râzând slab. Ce glume seci mai are.
Alex: Mulțumesc, mulțumesc. Sunt aici în fiecare seară de la opt jumate.
Se întoarce pe călcâi și dispare sărind.
Îmi place ideea de Regină.Roxi: Da du-te-n pizdă la mă-ta.
Îmi întorc puțin privirea și o văd pe Roxi într-o cămașă albă și o pereche de pantaloni de stofă negri. Merge cu pași apăsați spre mine, pe urmele ei fiind Kou ce are o beretă pe cap. Poartă o cămașă albă, largă, cu o vestă neagră peste și pantaloni maro.
Kou: Roooxiii, zice cu o voce plânsă, dar am nevoie de ajutor.
Roxi: Mă, tu nu înțelegi că nu-mi pasă? Ale, ia-ți-l de lângă mine că-l bat.
Ale: Da' ce aveți?
Roxi: Îmi fute capul cu dracu știe ce. Nu am fost atentă că nu-mi pasă.
Mă uit spre Kou ce pare stupefiat.
Kou: Am nevoie de inspirație pentru arta mea. Am nevoie de o muză bună și pe Timi n-o găsesc.
Ridic sprâncenele. Ce pula mea are și ăsta?
Ale: I-auzi, pe Alex de ce nu-l întrebi?
Roxi: Adevărat. E aproape la fel de arogant ca ea.zice uitându-se subtil la mine.
Ale: Bă, spun scuipând. Arza-te-ar focurile.
Kou pleacă, poate în căutarea lui Alex. Rămân cu Roxi ce se uită la mine.
Roxi: Cine draci te-o făcut pe tine șefă?
Ale: Eu pe mine. Probleme?
Roxi își dă ochii peste cap. Își întoarce capul și mi-l întorc și eu să văd unde se uită.
Când observ persoana îmi dau seama că este Ayato cu o armură de zale pe el.
Ale: Dacă tu mă întrebi pe mine cine m-o făcut șefă, cine l-a făcut pe el cavaler?
Ayato: N-am nevoie de permisiunea cuiva să fiu ce vreau eu. Așa că lăsați-vă.
Ale: Mai taci. Era mai bine când nu vorbeai.
Ușa se trântește și pe ea intră Timi. Înainte să zică ceva se aud afară focuri de armă. Timi strânge din dinți și zice:
Timi: Ne atacă! Ayato, garda are nevoie de tine!
Ayato pleacă imediat și Roxi își scoate un dosar din geanta de umăr pe care o are.
Roxi: Trebuie să apare la vest. Ale, hai să plecați spre Nord-estul castelului. Acolo nu vă va găsi nimeni. Timi, du-o tu. Eu trebuie să-l găsesc pe Eugen și Subaru.
Timi vine lângă mine și fără să adaug ceva merg cu ea.
Roxi pov
În palat, 19 septembrie ora 17: 00
CITEȘTI
At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The Beginning
FanfictionFAN FICTION-DIABOLIK LOVERS [Vol I&II] [LIMBAJ VULGAR(în pula mea)] Vol I - D O N E Karl Heinz caută noi mirese de sacrificiu.De ce? Din cauza lui comentarilor și reproșurilor primite.Când alege la întâmplare niște fete de naționalități diferite, de...