Ale pov.
Japonia,la conac,30 august ora 08:25Intrăm în conac și mă uit prin jur. Zici că-i morgă, așa liniște îi. Față de acasă, chiar e multă liniște. Tot ce aud este cum pășim.
Denisa: Sigur ne-a adus limuzina la conacul potrivit?
Roxi: Nu știu, nu-mi pasă, dar îmi este foame.
Ale: Să strig după cineva?
Roxi&Denisa: Nu.
Mă strâmb spre ele și mă așez pe jos cu geamantanul în brațe. Îl deschid și scot o manga yaoi, punându-mă să citesc.
Denisa: Iar citești gay ce se fut?
Ale: Da. Probleme?
Denisa: Mă mir că nu ești pe invers.
Ale: Sunt un trans gay.
Roxi: Nu are logică ce ai zis.spune uitându-se dubios la mine.
Ale: Tu nu ai logică, zic ridicând sprâncele ironică apoi mă întorc la Killing Stalking.
Fetele încep să se învârtă prin jur și se așează pe niște canapele, odihnindu-se. Rămân pe podea prea captivată de manga.
Simt o respirație în ceafa mea și mă întorc rapid, lovind cu manga-ul în aer din reflex.
Ale: Candela ta!spun rapid în timp ce las manga-ul jos.
Clipesc o singură dată după care văd un roșcat cu ochii de un verde smarald, într-o cămașă albă, sacou, pantaloni albaștrii și cravata ce nu îi este bine făcută ci doar legată aiurea la gât. Stă puțin înclinat pe spate, cum s-a ferit de manga, și se uită mirat și nervos în același timp la mine.
Roșcatul: Hăă?!face brusc.
Mă uit atât de confuză la el de mă doare capul.
Ale: ....ce pula mea? Tu ar trebui să fii unul dintre tipii ce stau aici?
Roșcatul deschide gura să zică ceva, dar se aude un tușit ironic și ne îndreptăm privirea de unde s-a auzit. Este alt băiat, având o nuanță dubioasă de păr, de un brunet șters spre gri și cu ochelari pătrați.
Ochelari pătrați: Mă scuzi, Alexandra, dar limbajul acesta nu este permis în această incintă.
Mă uit spre el și mă încrunt. Doamne, apără-l pe tipul ăsta, să nu mă enerveze.
Roșcatul: Citești cărți yaoi?întreabă râzând încet.
Ale: Probleme? Pe pariu că Sangwoo o are mai mare ca a ta.zic ironică.
Roșcatul: CE AI ZIS?!urlă confuz, dar nervos.
Ale: CE AI AUZIT! CE? ACUM EȘTI SURD?îi urlu cu ironie în glas.
Roșcatul: HĂĂ?! CINE TE CREZI TU SĂ-I ZICI LUI ORE-SAMA AȘA CEVA?!
Ale: MĂ CRED MĂ-TA! IOOI ,DACĂ AȘ FI EA TE-AȘ BATE CU MĂTURA ÎN FIECARE ZI!
Ochelari pătrați: Terminați.
Denisa: Ceee? Nuuu! Lasă-i să se contrazică! Iese o telenovelă faină!
Mârâi printre dinți și mă uit cu scârbă la Deny. Distanța dintre mine și ea nu e foarte mare. Trag aer în piept și îi scuip pe adidași.
Denisa: Tuuu, proastăă! Ăștia sunt cu model de trandafiri!
Ale: Vrei să ți-l pălesc și pe cel drept? Doar pe cel stâng l-am pălit.zic scuturând încet din cap și rânjind nervoasă.
CITEȘTI
At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The Beginning
FanfictionFAN FICTION-DIABOLIK LOVERS [Vol I&II] [LIMBAJ VULGAR(în pula mea)] Vol I - D O N E Karl Heinz caută noi mirese de sacrificiu.De ce? Din cauza lui comentarilor și reproșurilor primite.Când alege la întâmplare niște fete de naționalități diferite, de...