15-Am rămas fără "de alea"

433 38 15
                                    

Ale pov.
Japonia, la naiba le știe pronunța numele,  23 septembrie ora 12: 30

Ale: Mă plictisesc în pula mea....Fă și tu ceva Shin.

Shin:  Mai așteaptă. Mergem imediat la carnaval. NII-SAN, EȘTI GATA?!

Carla: Sunt în spatele tău...

Shin: Oh. Nii-san , ai văzut-o pe Roxana?

Roxi: Vin acum...nu mă fă să mă grăbesc.

Ale: La mulți ani tu cioară.spun și mă ridic din fotoliu. Nici de ziua ta nu te îmbraci colorat.

Roxi: Negru e culoare.zice plictisită.

Ale: Mda...culoarea pulii , hai să plecăm.

Carla își așează mai bine eșarfa și ieșim din...cum pana mea să-i zic? Îi o fucking casă cu etaj, în total fiind șase camere, bucătăria și două băi.

De ce pana mea sunt aici? Pentru că Shin și Carla nu îmi fut creierii de bună voie.

Roxi: Carla...vrei un pocky?

Carla: Nu.

Roxi ridică din umeri și începe să ronțăie pocky-ul. Carla seamănă al dracului de mult cu Subaru. Într-un fel de două feluri.

Și Shin seamănă cu Ayato ,dar pula bagă asta de seamă.

Roxana pov.
Japonia,la carnaval,23 septembrie ora 13: 40

Ale: Hai să ne dăm în.......

Roxi: În ce?întreab rânjind.

Știu că nu-i plac înălțimile. Nici întunericul. Și nici nu știe înota.

În pana mea, cam multe nu-i plac.

Roxi: Hai să ne dăm în roata mare.

Carla: Bine.

Shin: De acord cu Nii-san.

Ale: SE DĂ MĂ-TA ACOLO! PE MINE NU MĂ POȚI PUNE SĂ MĂ URC ACOLO!spune luând un stâlp în brațe.

Ridic din umeri puțin nepăsătoare și-i fac semn la Carla sau Shin s-o ia.

Carla o ia și o pune ca un sac de cartofi pe umărul lui și ne continuăm drumul spre roata mare.

Roxi: De câte persoane îi o cabină?

Carla: Vreo 5.

Îngân și ne urcăm în cabină, Ale stând încă pe umăr la Carla și zicând că o să moară.

Roxi: Am o presimțire nașpa.

Shin: Nu doar tu... ÎNCHIDEȚI UȘILE! NU MAI INTRĂ NIMENI!

Ale: Nu vreau să moooor!

Roxi: Nu mori tu, taci.

Tipul ce închide ușile de la roată și ne spune ce pana mea să nu facem se chiorăște la noi. Pe când să închidă ușile intră fucking curva apoi le închide și pornim.

Carla o pune pe Ale lângă ea , aceasta uitându-se cu ochii mari la ce înălțime suntem.

Raito: Fufu...ce bine am nimerit.

Roxi: Tacăți dracului gura aia de oral și nu mai vorbii.

Raito: Puteam să jur că la voi sunt fetele, dacă nu la Mukami.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum