Vol II.29-Cenușăreasa și sutienul de cristal

135 18 9
                                    

Tomiko pov.
Ro:Cluj, la apartament, 24 decembrie ora 14:00

Ah, Crăciunul. O sărbătoare numa bună să-ți bagi pula.

Nu sunt și nu am fost vreodată genul așa afectuos, dar Crăciunul îmi amintește de Japonia când stăteam cu mătușa și făceam aproape toate chestiile în casă.

Dar acum, pot zice că e altfel.

Tomiko: Hai, mai cu viteză! Unde te crezi, la tine acasă? Șterge mobila aia!

Flaviu: Ce tu mă? Îți dau un cap în gură în stilul porumbel de nu te mai trezești.

Eugen: Ce pizda lui soacră-mea, chiar suntem la noi acasă!

Ale: Chiar, pe numele cui e apartamentul ăsta?

Se lasă o tăcere, nimeni neștiind nimic. Nu durează mult tăcerea aia că aud cum cineva scapă ceva pe jos și o înjurătă cum că "își bagă în aluatul mă-sii".

Kou: Dar tu de ce nu faci curat?

Tomiko: Ce? Ce ai zis? Nu te aud, sunt în vacanță.

Roxi pov.
Ro:Cluj,în bucătărie, 24 decembrie ora 14:28

Prăjitură o vrut, prăjitură le dau, sta-le-ar în gât până mor.

Roxi: Mă, da' tu sigur știi să faci crema?

Timi: Da tu, ți-am mai zis.

Alex: Du-te tu și taci că nu știi face nimic. Și poartă și tu haine mai pe gât expuso.

Timi îl lovește peste spate pe Alex, acesta râzând în timp ce curăță legume. Îmi dau ochii peste cap și aproape tresar când îl văd pe Subaru în lateralul meu cum se uită ce fac.

Subaru: De ce nu-l chemați pe Yuma? Știe să facă mâncare.

Akoș: Ce Yuma vă tăt trebe mă? Ajutorul e chiar aicia.zice venind spre noi.

Îi pun bolul cu aluatul nou în brațe.

Roxi: Pui cuptorul pe 180 de grade juma de oră, pui peste crema și îl pui apoi la frigider. Apoi te descurci cu ornatul.

Akoș: Am înțeles. Cuptor, frigider. Foarte simplu.

Ale pov.
Ro:Cluj, în living,24 decembrie ora 15:10

Futu-i aspiratul și curățenia și praful și tot ce ține de chestiile astea. Mă enervează.

Ayato: Chichinasi.

Ale: Ce vrei?

Ayato: Dă-mi o cârpă.

Ale: Da ia-ți-o singur. Ai hernie de disc? Dă-te-n pula mea.

Ayato se uită cu o sprânceană ridicată spre mine. Se apropie de mine să ia o cârpă și când se află mă mușcă. Îmi las capul pe o parte și îi fut un cap în tâmplă.

Ayato:  Pentru ce a fost asta?!

Ridic din umeri și mă întorc la curățenie.

Brusc intră Flaviu în încăpere.

Flaviu: Am cumpărat vâsc, că cică aduce noroc sau ceva de genul. Îs un geniu.spune zâmbind cu vâscul în mână.

Denisa: Vâscul nu se ia de anul nou?

Raito: Cred că da.

Flaviu ridică din umeri și rupe vâscul în două, agățând o bucată la intrarea în living.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum