Eugen pov.
Ro:Cluj, la apartament, 2 aprilie ora 03:17Mă trezesc în momentul când aud cum pică cineva. Mă uit prin cameră și nu-l văd pe Alex.
Mă ridic încet din pat și ies din cameră, mergând în living. Când intru îl văd pe Alex pe jos, lat pe podea, și doi dubioși. Unul dintre ei stă aplecat deasupra lui Alex, dând încet cu piciorul în el.
Eugen: Cine pizda lui soacră-ta sunteți?!strig și iau o carte de pe un raft în mână.
Cel ce se uita la Alex își îndreaptă spatele și se uită la mine. În momentul ăla Alex sare în picioare și se pune în poziție cocor cu un picior ridicat.
Alex: Huaaa!spune dându-i la unul dintre ei o karată peste ceafă.
Ăla se uită la Alex și face un pas spre el și arunc cu cartea după el, nimerindu-l în cap. Având ocazia, prietenul meu fuge și vine lângă mine.
Eugen: AKOȘ! HAI CĂ AVEM BOSCHETARI!
În momentul când am zis asta o mai apărut unul lângă ăia doi.
Eugen: HAI MĂ BLEGULE CĂ SE ÎNMULȚESC!
Akoș vine adormit, înjurând și când îi vede pe ăia trei fuge până la baie. Se întoarce imediat, dar de data asta cu mătura după el.
Akoș: Ia, haideți pizdelor. Să vă văd!spune și îi fute la al treila o mătură peste cap.
Ăla pică puțin în față, dar altul îi prinde capătul la mătură la Akoș și trage de ea. Akoș trage în sens opus, așa că merg să-l ajut. Alex vine și el și ne ajută să tragem și în momentul ăla, ceilalți doi îi sar în ajutor prietenului lor boschetar.
Brusc, se aprinde becul. Rămânem toți cu ochii mari, uitându-ne fix unul la altul.
Ale: CE MAMA DRACU' FACEȚI AICI?strigă și vine la noi.
Se uită puțin la noi, apoi se uită la ăia trei. Când îi vede se face că pică pe spate și o prind, cu Alex.
Ale: Bă...bă, voi..stai, că visez. Sună logic.
Eugen: Ce tu? Cine-s ăștia?
Ayato: I-auzi, cică cine-s ăștia! Așa te adresezi tu lui Ore-Sama?!
Eugen: Vai de pula lui tata!strig și sar în brațe la Akoș.
Timi pov.
Ro: Cluj, la apartament, 2 aprilie 03: 30Mă trezesc din cauză la toate strigătele din bucătărie. O zgudui pe Roxi să se trezească, dar pot da și cu furtunul că blonda nu se trezește.
Mă ridic din pat și merg pe hol.
Timi: Ce v-o apucat la ora asta?întreb și intru în living.
Nu apuc să mă uit la toate persoanele că aud o voce cunoscută:
Kou: Nekooo!
Fac ochii mari. Mă uit puțin la Ale ce se uită speriată la Ayato și Eugen ce stă la Akoș în brațe.
Alex: Uite-ți iubitul!
Îl lovesc peste spate și râde.
Merg la Kou și-l iau în brațe.
Eugen: Nu-l atinge că iei boală!
Ale: Vezi tu ce faci!
Timi: Dar vai Doamne, zici că îmi face ceva.zic ironică.
CITEȘTI
At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The Beginning
FanfictionFAN FICTION-DIABOLIK LOVERS [Vol I&II] [LIMBAJ VULGAR(în pula mea)] Vol I - D O N E Karl Heinz caută noi mirese de sacrificiu.De ce? Din cauza lui comentarilor și reproșurilor primite.Când alege la întâmplare niște fete de naționalități diferite, de...