Така хора само да кажа , тук ще пиша Джънгкук , а не Чонгкук . Приятно четене ! 😍😘😘😘❤💜
Казвам се Джънгкук , на 21 съм и си имам приятелка . Аз съм най-щастливият човек на света . Защо ли ? Защото тя е известна , хубава и умна . Може би я познавате -
Да това е известната певица IU . Не е ли перфектна ?Аз съм най-големият й фен . С първите си джобни си купих нейния албум и винаги съм си мечтал да я срещна , а да не говорим колко пъти съм сънувал как съм й гадже и слизаме от дългата лимузина хванати за ръце . Запознахме се на едно събиране . Нашите го организират всяка година , те са милиардери . Майка ми е президент на компанията Samsung , колкото до баща ми не мога да кажа , защото незнам . Понякога го няма с дни , но и не ми трябва да знам . Точно сега отивам да се видя с IU . Каза ми , че е свободна и , че можем да излезем . Планирал съм да отидем на кино , а после да я заведа на ресторант .Малко банално , но мисля , че ще й хареса.
*От името на Бела *
Тъкмо свърших смяната си . Аз съм сестра в най-добрата болница в Сеул и съм на 20. Имам си приятел , връзката ни продължава вече цяла една година . Утре ни е годишнината и нямам търпение вече , защото съм си взела отпуск , той също . Запознахме се в болницата , той е главният лекар тук. Казва се Baekhyun .
Много е сладък . Незнам как изобщо ме хареса . Дори да не ми беше станал гадже щях да се радвам , че го познавам.
Хейоооо завърнах се . 🤗🤗🤗Какво ще кажете за новата идея ? Ще се постарая този път хубаво да я напиша . Уууу хубаво е да се завърнеш 😂😂😂😂.
YOU ARE READING
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanfictionДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction