*Г.Т.Куки *
*Един ден след като се е събудил*Събудих се и видях това момиче .Спомням си , че и вчера я видях . Прислужницата ми разказа как се е грижила за мен през цялото време . Момичето е хубаво и умно , но има едно нещо, което ме притеснява - какво стана с гаджето ми ? Когато попитам някой за нея той сменя моментално темата . Днес е денят в който ще разбера всичко .
Сестрата влезе в стаята . Приближи се до леглото и видя , че съм се събудил .- Джънгкук , как си ? Добре ли се чувстваш , лекарството от вчера би трябвало вече да не действа ?
- Чувствам се добре , само малко ме боли кракът и ръката , но това предполагам ще се оправи , нали ?
- Да , ще отидеш на рехабилитация за един месец и ще си като чисто нов .
Усмихна ми се мило . Найстина е хубава и добра , може би ако не бях с IU , бих си намерил някоя като нея .
- Ам имам въпрос , на който трябва да ми отговориш .
- Да кажи.
- Какво стана с гаджето ми , защо не е идвала и никой нищо не ми казва за нея ?
Тя въздъхна и седна на стола до леглото ми .
- Виж не аз трябва да ти кажа това , но тя те заряза още в болницата . След като излязох от операционната, тя ми каза , че не й трябва някой инвалид и не иска да сте гаджета повече . Съжалявам Кук.
Очите ми се насълзиха . Тя тръгна да става , но аз я хванах за ръката и я дръпнах на леглото . Тя се стресна , но точно в този момент трябва някой да е до мен . Прегърнах я. Заврях главата си във врата й . Тя ме прегърна и милваше косата ми докато не ми мина . Отдръпнах се и й благодарих . Тя се усмихна .
- Да знаеш , че майка ти организира гала вечеря и поводът е това , че се събуди и се оправяш .
- Ох тази жена , добре е да го знам , трябва да дойдеш , ще ми бъде много скучно.
- Тя каза , че след това ще можеш да направиш парти ,така че - късмет тигре , ще си намериш някоя хубавица тъкмо за теб .
Тези думи нещо не ми харесаха .
- Ами ако съм си намерил вече .
- Кук , как успя , та ти се събуди едва вчера и вече си си намерил момиче . Браво на теб .
- Ооо и на представа си нямаш. Между другото ти знаеш моето име , но аз не знам твоето .
- Казвам се Бела .
На вратата се почука и влезе някакъв мъж . Познат ми е . Олеле това е докторът от вчера.Бела взе папката от шкафчето до леглото ми и тръгна да излиза , през цялото време я следях с очи и не обръщай внимание на доктора . Когато вратата се затвори излязох от транса . Докторът махаше ръка пред лицето ми .
- Хей Джънгкук , земята те вика .
- Тук съм си .
- Харесваш я нали ?
Усмихна ми се .
- Ами всъщност не знам какво изпитвам към всеки един човек сега . Объркан съм . Зарязали са ме , а аз дори не знам , после се появява тя и аз вече ще се побъркам .
- С теб след известно време ще трябва да си поговорим явно . Имам да ти казвам някой неща .
- Така ли ? Нямам търпение да чуя .
- Не сега . Има време , чак когато разбереш какви са ти чувствата .
А сега да те прегледам , че доста се отплеснахме .Прегледът продължи два часа . Бях доста изморен , затова легнах , но през цялото време дори и по време на прегледа си мислех за неговите думи .
Какво толкова има да ми казва ?
YOU ARE READING
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanfictionДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction