Вечерята мина добре и нямаше напити , слава богу . Радвам се , че майка ми каза на Бела да ми стане дама . Тя беше толкова хубава . Докато разговаряше с родителите ми , момчетата ме побутнаха .
*Ретроспекция*
Джънхое- Кук стига само си точил лиги , действай .
B.I - Да признай й най-накрая . От колко време само говориш за нея , яко си хлътнал .
- Ще й призная , но си нямам и на идея къде . Не искам да ходя на места , на които съм водил IU.
Боби- Аз знам един ресторант .
- Не , не искам в ресторант .
The 8 - Аз имам идея , нали ми каза .....
*Край на ретроспекцията *
Върнах се в стаята ми , пльоснах на леглото и съм заспал .
*Гледна точка - Бела *
На сутринтаСъбудих се , завъртях се да видя колко е часа , 8 точно навреме съм станала . Имах съобщение от Сехун , отворих го и прочетох :
- Моля те ела в болницата . Спешно е !
Какво ли е станало , че да е толкова спешно . Станах и се съблякоха , взех кърпата си и влязох да се изкъпя . След 20 минути вече бях готова със всичко . Слязох долу в кухнята , бях адски гладна . А миришеше толкова хубаво . Сигурно Ела (прислужницата) готви . Влязох и видях мъжка фигура . Беше облечен с престилка . Обърна се . Не го познавам , какво прави този тук ?
- Здравей , ти сигурно си Бела ? Аз се казвам Джин .
- Ам да , но какво правиш ?
- Аз съм братът на Ела , но тя замина за кратко и трябваше някой да я замести . Реших да й помогна . И преди съм работел тук , хората са много добри и семейство Джеон също , но теб не съм те виждал . Само съм чувал от Ела . Разказа ми , че си много красива , вярно е .
Погледнах надолу и се усмихнах .
- Благодаря , ам какво готвиш ?
- Закуска за всички , понеже виждам, че бързаш първата порция е за теб .
- Добре .
Седнах на стола и той ми сервира .
- Ооо много обичам кроасани .
- Радвам се .
Набързо ги изядох и върнах чинийката .
- Беше много вкусно , но аз трябва да тръгвам .
YOU ARE READING
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanfictionДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction