*От името на Баек *
Сутринта се събудих , но нямаше никого до мен . Ох къде ли е моята хубавица? С нея мога да споделя всичко , знам че се познаваме от година и половина , но много я обичам . И не само аз я обичам , родителите ми я обожават . Приеха я в семейството , а още не сме тръгнали да се женим . Постоянно ни канят на гости и пращат подаръци , понякога си мисля , че я обичат повече от мен , но като я погледна потъвам в очите й , не мога да й се сърдя за нищо.
Телефонът ми извибрира , взех го и го отключих. Имах известие от календара . Напомни ми , че днес е годишнината ни . Всъщност всичко съм организирал и съм сигурен , че няма да забрави този ден . Докато си гледах телефона вратата се отвори . Бела влезе с поднос . Ухаеше прекрасно .- Еха скъпа , какво толкова направи , че мирише така ?
- Постарах се да ти хареса . Виж има курабийки с формата на сърца и твоето име написано отгоре .
- Колко време си игра ?
- Няма значение стига да ти харесат . Честита годишнина скъпи !
Тя се наведе и ме целуна, извади един плик под леглото и ми го подаде . Отворих го. Господи вътре беше това което найстина исках - парфюм и часовник .
- Боже Бела златна си .
Тя се засмя . Обожавам смеха й .
- Радвам се , че ти харесва .
Придърпах я към мен в силна прегръдка .
- Тъй като цял ден ще сме заедно намислил ли си нещо ?
- Разбира се . Обличай се .
- Къде ще ходим .
- Искам да ти купя рокля .
- Ам добре , хайде .
Набързо се оправихме и излязохме . Отидохме в мола .Хванах я за ръката и я поведох по магазините . След като тя не ми позволи да я видя ще бъде изненада . Прибрахме се да оставим нещата и излязохме да се разхождаме . Цял следобед прекарахме в парка и по ресторантите . Към шест часа се прибрахме , за да се оправим за вечерята . Тя се затвори в стаята и не е излизала от един час вече , а трябва да тръгваме .
- Бела готова ли си ?
Нямаше отговор . Тъкмо тръгнах да изкачвам стълбите и вратата се отвори аз замръзнах на място . Беше прекрасна .
YOU ARE READING
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanfictionДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction