- Ало.
- Ти няма ли да дойдеш да го навестиш , какво гадже си ти ? Как смееш да го доближаваш изобщо ? Не искам да те виждам повече около него , ясно ли ти е ?
- Супер и без това не ми е притрябвал някакъв инвалид , кой го знае дали изобщо ще се събуди, колко време вече спи , нали си има сестра даже , която се грижи за него у вас , но той така и не се събуди .
- Абе ей никакавицо , как си позволя.....
- Тя ми затвори , тя ми затвори леле ще пострада и тя и кариерата й . Изобщо не трябваше да се захваща Джънгкук с нея .
- Спокойно госпожо Джеон . Показателите му са перфектни смятам ,че скоро ще се събуди .
- Благодаря ти Бела , ако не беше ти не знам какво щяхме да правим . Не можеше ли Джънгкук да си хареса някоя като теб - хубава , умна , грижовна , ами трябваше да е онази пачавра IU. Тя изобщо не го обичаше , аз я чух как говори с някого по телефона и наредих на охраната ми да я проследи и знаеш ли какво ми казаха , че тя си е излязла на среща , докато моя син се бори за живота си .
- Той ще се оправи , всеки ден съм тук , не се безпокойте . Аз отивам да го проверя .
* Гледна точка на Бела *
От два месеца се грижа за Джънгкук в дома му . С Баек скъсахме защото се оказа , че има чувства към друг . И то не кой да е , а Сехун . Разделихме се , но аз страшно много ги обичам и двамата и ги подкрепям , нямам никакви лоши чувства към тях . Знаех , че Сехун го харесва . Баек ми призна , че е бисексуален и че има чувства и към Сехун , защото се познават от деца . Е както и да е сега не ми е време за мъже , имам работа .
Влязох в голямата стая на Джънгкук . Чуваха се бипканията на апарата до спящото момче . Записах си часа на проверката и показателите му . Оставих папката със записките и се обърнах да изляза , но тя падна . Обърнах се и видях как момчето си отваря очите . Бързо застанах пред него .- Хей , Джънгкук чуваш ли ме ?
Той кимна .
- Как се чувстваш .
Той се изправи в седнало положение .
- Къде е IU ?
- Ами не съм я виждала от както пристигна в болницата и те оперирахме. Кажи ми как се чувстваш ?
Явно беше , че го боли , но не го боли заради катастрофата , а заради момичето . Той сведе глава и каза :
- Добре съм .
- Легни , ще повикам майка ти .
- Чакай малко ,( хвана ръката ми ) аз си мислех , че всичко което чух е от IU .
Потръпнах и се спрях на място .
- Какво си чул ?
- През цялото време имаше момиче , което ми разказва за живота си , за родителите си , за себе си , не помня много добре гласа й , но си спомням една дума , която няма да забравя .
- К-К-Каква дума ?
-"Обичам те !"
YOU ARE READING
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanfictionДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction