Тази глава ще е пълна със снимка , да си знаете .Огледах се още веднъж в огледалото.
Оправих косата си и слязох да посрещам гостите . Най - накрая дойдоха най-добрите ми приятели . Пристигнаха с една голяма лимузина . Слязоха и дойдоха при мен .
Боби - Охо Кук радвам се , че вече си добре .
Джънхое- Знаеш ли как ни изплаши ? - дойде и ме прегърна . Отдръпна се и ме огледа . - Нищо не ти липсва като гледам . - засмя се .
B.I- Айде стига си се обеснявал , нали и ние трябва да го видим , мръдни се . -избута Джънхое .
- Айде , айде се едно съм ви липсвал .The 8- Че как иначе , с кой ще танцувам иначе , тия тука са мързели .
- B.I , Боби и Джънхое се почесоха зад врата и поклатиха глава в знак за съгласие .
B.I- Е къде е дамата ти ? Вчера цяла вечер ми писа за нея , явно доста си хлътнал .
- Ам не знам , трябва да се появи скоро .
Джънхое- Еха кое е това момиче ?
Всички се обърнахме и видяхме Бела , която слизаше по стълбите. Очите й шареха навсякъде , явно ме търсеше . Беше .... Еха , уникална , не мога да я опиша . Роклята й стоеше перфектно .
( Това е роклята )
- Това господа , е моята дама . - на лицето ми се показа усмивка - Ей сега ще ви запозная с нея .
Изтичах до нея . Тя се усмихна и ме прегърна . Държеше ме силно и не ме пускаше . Беше много притеснена и трепереше . Хванах лицето й с ръце .
- Хей какво има ? Защо трепериш ?
- Притеснено ми е , може да те изложа .
Засмях се .
- Спокойно , нищо няма да провалиш .
Целунах нослето й . И аз не знам защо , но си помислих , че от това се нуждае . Тя се зачерви и се усмихна . Хванах ръката й и тръгнах да я водя към приятелите ми . Те бяха на бара . Отидохме там , но Боби го нямаше .
- Хора , къде е Боби ?
The 8 - Там . - посочи ми сцената . Олеле онзи найстина се беше качил на сцената . Хвана микрофона и започна да говори .
Боби- Добър вечер , искам да кажа само няколко думи . Радвам се , че Джънгкук е жив и здрав . Братле пожелавам ти да не ти се случват повече такива неща и да си щастлив с Бела . - намигна и остави микрофона . Дойде при нас . - За мен е чест да се запозная с толкова хубава дама . - тръгна да й целува ръката , но аз минах пред нея . Няма да я целува .- Боби , какво става с Амбър ?
- Нищо , тя ме отхвърля всеки път .
- Деца как си прекарвате , майко мила Бела изглеждаш чудесно ! - майка ми дойде .
- Благодаря госпожо Джеон и вие сте много хубава .
B.I- Кук , твоята Бела е най-хубавата тук .
Хванах ръката й , все пак нали ми е дама .
- Разбира се !
Тази глава е посветена на @cananseydali2003 . Благодаря , че следите историята ми ! ❤
YOU ARE READING
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanfictionДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction