Цветя

363 26 5
                                    

*От името на Джънгкук *

Тъкмо спрях колата пред звукозаписното студио .Тъй като още не беше излязла реших да я изненадам . Излязох от колата и пресякох улицата . Влязох в един цветарски магазин .И й купих рози . Видях през прозореца , че излиза от сградата , затова бързо платих на жената и излязох . Отидох при нея . Беше прекрасна .

- Много си хубава днес .

- Само днес ли ? ( Засмя се )

- Не разбира се , всеки ден си хубава .

Подадох й розите , а тя ми скочи на врата в силна прегръдка . Постояхме така малко и коремът й изкъркори .

- Кой е гладен ?

- Днес цял ден нищо не съм яла , нормално е .

- Ами бях решил първо да отидем на кино и после на ресторант , но явно ще е обратното .

- Добре , хайде да тръгваме .

Качихме се в колата и след двадесет минути бяхме пред ресторанта . Когато влязохме забелязах папараците , които бяха налазили по стъклото  и бързо извиках келнера .

- Може ли да ни преместите на сепаретата на втория етаж , моля ?

- Да разбира се . Заповядайте .

Качихме се горе и си прекарахме чудесна вечер . През цялото време тя ми говореше за себе си . Малко ми писна , но от друга страна нали всички жени са така . 😂😂😂Накрая откараха IU в тях и се прибрах . Проснах се на леглото и съм заспал .

*Гледна точна на Бела *

Преоблякох се и отидох на паркинга да чакам Баек . Той се появи , леле колко секси беше . Стига Бела не трябва да мислиш такива неща . Когато дойде до мен ме прегърна и прошепна в ухото ми :

- Днес много ми липсваше .

Аз се наддигнах и също му прошепнах :

- И ти на мен .

Той целуна ухото ми и се усмихна . Хвана ме за ръката и ме качи в колата си . Отидохме у нас . Цяла вечер гледахме филми и ядохме пуканки . Говорехме си глупости и се смяхме . По едно време той ме хвана и ме вдигна като булка . Аз изпищях .

- Баек какво правиш ?

Прехвърли ме на рамото си и започна да ме гъделичка .

- Б-Б-Баек спри .

Нямах вече въздух .

- Хайде любима .

Понесе ме към спалнята . Внимателно ме сложи на леглото и съблече тениската и дънките си . Събу и мойте дънки . Ох тези плочкииии , ще умра за тях . Легна на леглото до мен и ме придърпа в силната си прегръдка . Сложих главата си върху топлите му гърди . Чувах как сърцето му бие . Честно да кажа моето препускаше . 😂😂 След неопределено време съм заспала .

Your love saved me . Let me returd the favour . Where stories live. Discover now