Признание

270 19 0
                                    

Той ме прегърна . Сгуших се в него и пуснах сълзите ми да капят по тениската му , найстина започвам да го обичам , първоначално не мислех , че е така и че само го харесвам , но чувствата ми се усилиха. 

- Поплачи си , ще ти олекне , а като спреш ще ми кажеш какво е станало . 

След десет минути спрях да плача .

- Успокой ли се ?

- Куки .

- Да .

- Благодаря , найстина ми помогна да се успокоя , трябваше ми прегръдка и ти беше тук , благодаря .

- Няма за какво , а сега ми кажи защо плачеше ?

- Защото както ти казах , Баек ми е бивш и аз още го обичам , заболя ме от това , което чух .

- Какво си чула ?

- Ще се омъжи за Сехун . Аз найстина ги обичам , те са ми най-добрите приятели , но ме боли . Опитвам се да ги подкрепям , но явно не ми се получава. 

*От името на Куки *

Не мога да я гледам така , сърцето ми се свива.  С едната си ръка повдигнах брадичката й , за да погледне към мен , а с другата изтрих сълзите й .

- Не плачи , той не те заслужава , щом не вижда колко прекрасна си !

Наведох се и слях устните ни в нежна целувка . Чувствах се , все едно около мен избухват хиляди фойерверки . Тя ми отвърна . За жалост въздухът не ни достигаше и трябваше да се отдръпнем . Подпряхме челата си и дишахме учестено. 

- Бела , от много време насам искам да ти кажа нещо . Никога не съм се чувствал така около момиче , дори около IU . Ти се грижеше за мен през тези месеци и аз започнах да те харесвам , но вече е различно.  Сега съм влюбен в теб !

Тя се усмихна , придърпа ме към себе си и ме целуна .

- Обичам те !

Тогава навлязоха спомени в главата ми , тези думи , познати са ми . Онзи глас , тя е била .

"- Кук имаш напредък , сигурна съм , че скоро ще се събудиш . Виж това, което ще ти кажа сега може би никога няма да го чуеш отново . Ще прозвучи много егоистично , но се радвам , че IU скъса с теб . Харесвам те ..... Не обичам те !"

- Ти си била . Ти си бил онзи ангелски глас , който ми говореше , а аз си мислех , че е IU .

Тя се засмя .

- Да глупчо , най-накрая се досети , аз бях .

Колко банална глава , много лигаво стана . Малко кратка , ама пък качвам по-рано . ❤😂

Your love saved me . Let me returd the favour . Where stories live. Discover now