Какво става ?

212 17 2
                                    

*От името на Бела , няколко дена по-късно*

Вече не е същото , милият и добър Куки си отиде . Какво му става , не мога да разбера . Последните дни се прибира пиян и не ми говори, постоянно е изнервен и вика за всичко . Тази вечер не мисля да му помагам ,  да влезе в стаята си, тъй като предполагам , че ще е пиян, много пиян .

Ретроспекция
* Бях легнала на леглото си и четох книга , но не можех да се съсредоточа , защото мислех за целувката . Неговите устни , охххх Бела стегни се просто една целувка . Но искам още . Стига бе момиче !
Чух шум идващ от долния етаж , погледнах часа . Беше 23:30 няма как да е от майка му. Оставих книгата и станах . Взех един чадър и започнах да слизам по стълбите . Стигнах до входната врата и видях , че е широко отворена . Стреснах се още повече , трябваше да се обадя на полицията , но не си взех телефона . Чу се как нещо се счупва . Стиснах чадъра още по-силно. И се запътих към кухнята . Вратата беше открехната и аз погледнах кой е вътре . Имаше някакъв мъж , който рови в хладилника . Мъжът се обърна и ме погледна . Т-това беше Куки .

- Куки какво става ?

-Нищо , не те засяга . - погледна ме студено , извади една бира от хладилника и ме подмина . Миришеше на алкохол и цигари.

- Куки какво е станало , защо си пиян ?

- Пусни ме бе ! - махна ръката ми от неговата и излезе от кухнята .

По лицето ми неусетно започнаха да капят сълзи . Какво е станало ? Аз ли направих нещо ?

* Край на ретроспекцията*

От тогава , вече трети ден се държи така .

Алармата ми ме събуди . Реших да отида до болницата и да видя щастливата двойка .
Запалих колата и тръгнах . Пуснах радиото .

- Извънредни новини , известната певица IU  е мъртва . Вчера вечерта е намерено тялото й . Смята се , че е била убита преди три дни. Дрехите й били разкъсани а тялото й в рани . За повече информация в централните новини .

Какво , тя е мъртва , какво става , как така ?!

Вече бях пред болницата , паркирах и се запътих към стаята с персонала . Влязох и заварих Сехун сам . Беше се сгушил и .... плачеше . Веднага изтичах до него и клекнах.

- Сехун какво е станало , какво има , защо плачеш ?

Той нищо не каза , дори не ме погледна . Хванах рамената му и го разтръсках .

Your love saved me . Let me returd the favour . Onde histórias criam vida. Descubra agora