Изненада

238 16 2
                                    

След операцията с Баек излязохме при семейството на пациента . Обяснихме , че се постарахме да го стабилизираме , но нищо не е сигурно в неговия случай . Жената плачеше , а малкото момченце я държеше за края на блузата . Наблюдаваше как майка му плаче . Момчето дръпна блузата й , за да го погледне .

- Мамо , не плачи , тате е добре .

Клекнах до момчето и го погалих по главата .

- Много си смел , какъв искаш да станеш ? 

- Ако спасите баща ми , ще стана лекар .

Баек - Тогава ще направим всичко възможно , за да го спасим .

...

- Прибрах се . Куки тук ли си ?

Отворих вратата на стаята му , но него го нямаше . Приближих се до леглото му и видях телефон . Завъртях се да си отида в стаята . Натиснах дръжката на бравата , но телефона звънна . Обърнах се . С бавни крачки се върнах и взех устройството в ръката си . Плъзнах пръста си по екрана върху зелената слушалка и го доближих до ухото си .

- Ало .

- Търся госпожица Бела .

- Амм , на телефона .

- Туко що спечелихте екскурзия до Карибите , заедно с вашето перфектно гадже Джънгкук .

- Какво ?

Вратата на стаята рязко се отвори с гръм и трясък . От там влезе Куки облечен с риза и къси панталони . В ръцете си държеше два куфара .

- Бела заминаваме .

- Пак ли сънувам ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Пак ли сънувам ?

- Не сънуваш , събрах багажа ти , преоблечи се . Между другото купих ти бански , защото не ми харесаха твойте .

- Куки цял ден ли правиш това и защо ти не ми каза , а някаква си лелка ?

- Еми не знаех как да ти кажа и да , цял ден се занимавам .  Оправяй се , ще те изчакам долу , че имам да свалям куфари .

Your love saved me . Let me returd the favour . Where stories live. Discover now