Преди да заспя майка ми влезе .
- Сине как се чувстваш , изглеждаш ми много по-добре . Ох ако знаеш колко грижи положи Бела за теб. Момичето не спа с дни , за да те лекува. Трябва да й се отблагодарим . Аз я назначих за лична сестра на семейството , но ти трябва да направиш нещо .
- Добре мамо , ще помисля по въпроса .
- Айде лягай , да си починеш . Лека нощ .
- Лека .
.....
Събудих се в стаята си и станах в седнало положение . Прислужницата дойде и ми донесе храна . Леле имаше толкова различни неща , с кое да започна ? Прислужницата се поклони и излезе . Намазах една филия с шоколад и тъкмо да отхапя , когато Бела влезе .- Джънгкук време е за рехабилитация .
- Ама аз не съм закусвал .
- Няма време . Ставай бързо .
Дойде , махна подноса и дръпна дюшека като аз се озовах на земята .
-Ауууч , защо по-дяволите го направи като претърпях катастрофа . Оххххх боли ме .
- Добре ли си , съжалявам не исках да те бутна на земята .
- Но в това няма смисъл . Първо ме буташ , а после казваш , че не си искала да го направиш . Ох жени , иди ги разбери .
- Хайде обличай се и да тръгваме .
- Добре , добре . Ставам .
Тя излезе от стаята . Станах и се оправих . Видях подноса с храната до леглото ми и си взех филийката . Поне няма да съм гладен .
Слязох долу , а тя ме чакаше на стълбите . Беше махнала престилката и сега се виждаше фигурата й . Еха . Само това ще кажа .- Хайде по-бързо . Записах ти час при един стажант , но е доста добър .
Хвана ме за ръката и ме заведе до колата . Тръгнах да сядам на шофьорското място , но тя ме цапардоса по главата .
- Ти луд ли си ? Къде си тръгнал да сядаш ? Аз ще карам .
- Но това е моята кола .
- Шшшшт . Сядай и си сложи колана .
Направих това, което ми каза и след 20 минути бяхме пред болницата . Ох това място как го мразя .
Заключи колата и сложи ключовете в чантата си . Имах чувството , че ми е майка . Качихме се на втория етаж и тя се заговори с някакво момче . Не ми изглеждаше по-голям от мен .- Сехун , това е Джънгкук , за когото ти говорех . Сега ви оставям , ще отида да си взема кафе и идвам .
- Добре.
- Хайде да започваме .
През цялото време правихме някакви упражнения , от който много ме болеше . Накрая просто седнах на пода .
- Не мога повече .
- Има напредък , поне няма да си схванат .
- Поне това , къде отиде Бела , какво стана с това момиче .
- Ооо някой се притесни.
- Няма такова нещо , просто питам , нали каза , че отивала само да си вземе кафе .
- Оплака ми се , че не е спала . Може да е в стаята за почивка .
Вратата се отвори и от там се показа Бела , НО КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ ТЯ БЕШЕ ЦЯЛАТА В КРЪВ !
- Господи Бела какво се е случило .
Подпрях се на стола и станах . Отидох до нея и я прегърнах .
- Джънгкук какво ти става . Нищо ми няма просто имаше спешен случай , а нямаше свободни сестри . Може да не работя вече тук , но помогнах .
Отдръпнах се от нея и .....
Следва продължение ....
ESTÁS LEYENDO
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanficДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction