Добро утро

241 17 2
                                    

Отворих очите си и погледнах уникалното лице на Куки . Той спеше сладко , сладко . От време на време горната му устна трепваше . Толкова съм щастлива , че всичко е било само сън . Много ми се пишкаше , затова станах и отидох до банята , но се върнах и легнах пак . Той обви ръцете си около мен .  Стоях така сигурно час , докато той не отвори очите си . На лицето му се оформи усмивка. 

- Добро утро .

- Ооо , много е добро , не знам дали са ти го казвали , ама правиш уникалните свирки , тая беше най-хубавата през живота ми .

Ударих го по гърдите .

- Престани бе .

Бузите ми се зачервиха , за да не го види се изправих в седнало положение . Той реагира бързо , като направи същото и ме прегърна в гръб . Целуна бузата ми .

- Хайде да отидем на пазар .

- Не , няма . Имам работа . Изнасям се .

- Какво ? Защо ?

- Куки не мога да живея вечно тук , ти вече си здрав, не ми е удобно .

- Глупости .

- Добре имам работа , после ще говорим. - увих чаршафа около тялото си и станах . Куки остана гол , но не мисля , че има проблем с това . 😂😉 - Отивам на работа . -
Вече затворих вратата .

- Работата ти е тук при мен . - извика. 

Усмихнах се и продължих по коридора бързо ,за да не ме види никой . Отворих вратата и бързо влязох . Взех душ , облякох се и отидох в болницата . Затичах се към все същата стая за лекарите . Отворих вратата и видях Сехун и Баек да се целуват . Те ме погледнаха и се отдръпнаха един от друг . Аз се затичах към Баек и го прегърнах .

- Оххххх толкова се радвам да ви видя . Нямате си и на представа .

Веднага се метнах да прегръщам и Сехун . Сега е щастлив , а не като в съня ми ревящ и страдащ . Баек е жив и така също е щастлив със Сехун . Толкова се радвам .

Сехун - Бела , искаш ли хапче? Ти никога не си ме прегръщала така .

- Тъпанар аз тичам и го прегръщам тоя ми се лендзи ... Ти прегръдка от мен повече няма да почувстваш. 

Баек - Оооо колко сте сладкии , как се гушкате , двете ми най-скъпи неща .

- Баек ще отнесеш пердаха. Нямате ли си работа бе , как няма някой сега блъснат или със счупено нещо ? Хайде стягайте се .

Your love saved me . Let me returd the favour . Where stories live. Discover now