В къщи

246 19 0
                                    

Прибрахме се . Майка ми изтърча до вратата .

- Къде ходихте ?

- Заведох го при мой колега на рехабилитация.

- Ооо страхотно , как беше Джънгкук ?

- Ами болеше ме , но докторът каза , че няма да съм схванат и че има напредък .

- Това са чудесни новини.  Аз организирах вече вечерята . Утре ще е . Бела ще дойдеш ли с мен по магазините да си изберем рокли .

- Ам и аз ли ще присъствам .

- Но разбира се , ти толкова усилия положи . Заради теб сега той е буден .

- Е чак заради мен ....

- Ще дойдеш , даже ще бъдеш дамата на Джънгкук . След като се разделиха с IU няма да е зле да се съберете .

- Да се съберем ли ? - казахме .

Майка ми ми намигна .
Бела си съблече якето , но още беше с кървавите дрехи. 

- БЕЛА КАКВО Е ТОВА ?

- В болницата имаше спешен пациент , но нямаше свободни сестри.  Затова аз помогнах .

- Еха , кога намираш сили, за да помагаш ?

- Ами нямам сили , но трябваше да помогна .

Наведе се да си събуе обувките , но когато се изправи падна назад . Веднага изтичах до нея .

- Бела , Бела !

Започнах да я бутам , но нищо не мърдаше . Поне диша.  Изправих се и ме прониза кракът.  Вдигнах я като булка .

- Джънгкук спри , не я носи , ще паднеш , боли те . Къде е икономът ?

- Не аз ще я занеса. 

Игнорирах какво казва майка ми . Изобщо не ме интересуваше адската болка , която изпитвах . Колкото и да болеше си мислех , че нея я е боляло повече . Безсънните нощи покрай мен , всичките грижи , забога през последните два  месеца само тя ме е виждала! 
Занесох я до моята стая , понеже тя беше най- близо . Сложих я внимателно на леглото и махнах кървавата й риза . Добре , че отдолу имаше потник.Минаха няколко часа , вечерях и реших да си взема душ . Взех си кърпа и влязох да се къпя.

....
*Бела *

Събудих се с болка в главата . Ама къде по дяволите съм аз ? Вратата се отвори и влезе К-К-Куки само по боксерки , а кърпата беше на врата му . Някои от стичащите се капки от косата му попиваха в кърпата , но другите се плъзга бавно по тялото му . Минаваха през гърдите , прекрасните плочки и се разбиваха в боксерките му . ЗАЩО МИ ГО ПРИЧИНЯВАШ БЕ ?Ох това тяло и тези капки как се стичат . Не може ли аз да съм на тяхно място ???

*Джънгкук *

Олеле тя да не би да се е събудила ? Господи и аз си се разнасям гол из стаята . Я да проверя. 

- Бела будна ли си ?

Леле майко бузите и горяха . Приближих се и я пипнах . Почервеня още повече .

- Да нямаш температура , защо си толкова червена ? Чакай ще донеса термометъра .

- Н-не няма ми нищо . Как се озовах тук ?

- Чакай да се облека .

Изтичах и си облякох тениска и анцунг .

- Ами аз те пренесох .

- МОЛЯ. ТИ ЛУД ЛИ СИ ? Ами рамото ти , а крака . Побърка ли се бе?

- Нямаше да те оставя на земята припаднала . Лягай и си почивай . Утре и без това майка ми ще те измъчва достатъчно.  А и ще си ми дама, така че трябва да си най-хубавата .

- Добре отивам да си лягам .

- Не , да не си посмяла да мръднеш от тук ! Всички вече спят , няма да будиш къщата .

- Тогава къде ще спиш ти?

- Как къде , леглото е прекалено голямо и без това .

- Ааа не , аз ще спя на диванчето.

Тръгна да става , но аз я хванах за ръката и я дръпнах към мен .

- Абе я идвай .

Явно реши , че няма смисъл да се съпротивлява и легна .

....

Събудих се и КАКВО ПО-ДЯВОЛИТЕ .......

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ ХОРИЦА ....Коментирайте и харесайте !

Your love saved me . Let me returd the favour . Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin