Сватбата

189 15 0
                                    

Денят настъпи . Трябваше с Куки да станем рано , да се оправим и да отидем да помогнем на младоженците , които тази вечер спаха разделени .
Алармата на телефона ми се включи и  ни събуди . Куки изпъшка и ме придърпа към себе си .

- Кукии хайде , трябва да ставаме . Имаме работа и то много важна .

- Ама аз искам да си лежа с теб цял ден и да се гушкаме и да правим други неща ...

Веднага скокнах от леглото и изтичах в банята . Заключих вратата и пуснах душа . Чух почукване .

- Бела , трябва да се изкъпем заедно , нямаме време .

- Как така ?

- Еми някакси сме проспали 20 минути .

- Моля !? Добре бързо влизай .

Отворих вратата и той влезе , като ми се беше ухилил .

- Бързо влизай под душа . Няма време .

- Има , излъгах те , за да ме пуснеш .

- Ах ти ....

Запуши устата ми чрез нежна целувка , която включваше и език .
След някакво неопределено време излязохме от банята . Погледнах часа и ми стана лошо . Бяхме назад с 30 минути .

- Веднага си взимай костюма и всички неща ,които ще носиш . Там ще се обличаме . Бързо , бързо .

Започнахме да тичаме . Трябваше да си взема машата и пресата , за да реша там каква ще ми е прическата , роклята , която специално Куки ми беше избрал и купил и обувките , които също са от него .
Вече бяхме готови и заключваха , докато той носеше нещата към колата . Бяхме тръгнали по първите дрехи , които мернахме . Бяхме трагични просто . Момчетата решиха , че ще се омъжват на поляна извън града , което сега не ни олесняваше .
След 1 час пътуване вече бяхме там . Баек ни видя  .

Баек - Хайде бе . Ама вие защо не сте облечени ? Господи всичко ще се провали .

Аз - Стига говори , бързо влизай да те оправям . Кук отивай при Сехун .

Куки - Добре .

С Баек влязохме в стаята . Той носеше чантата с нещата ми . Остави ги на леглото и тръгна към костюма си . Съблече дрехите си и го облече .

Баек - Бела помогни ми с вратовръзката .

- Добре .

Оправих я и се отдръпнах да го огледам . Изглеждаше уникално .

Your love saved me . Let me returd the favour . Where stories live. Discover now