Каква сутрин

248 20 5
                                    

Събудих се и КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ ТЯ Е ПОЛУГОЛА . Беше се сгушила в мен . Явно през нощта й е било топло и се е съблякла . Но беше толкова сладка - косата и се беше разпиляла по възглавницата . Изведнъж изстена моето име .

- К-Кукии.

Господи надървих го . Не не не не. Трябваше да се отдръпна ..... но..... не исках . Започна да се събужда . Бързо изтичах в банята , нямаше да й позволя да ме види така . Пуснах душа и се шмугнах между капките . Свърших . Спрях душа и увих кърпата около кръста си . Излязох и видях , че тя беше седнала по средата на леглото и търкаше сладко очите си . Когато ме видя се зачерви и обърна главата си . Взех си дрехите и се облякох в банята . Тя вече се беше оправила и ме чакаше .

- Ам ... Благодаря .

- За ?

- За пръв път от два месеца спя нормално .

Лицето ми грейна .

- И аз спах доста хубаво , даже сутринта имах изненада .

- О Боже Господи , виж аз не съм го направила нарочно .

Покри лицето си с шепи .
Приближих се и хванах ръцете й .

- Няма нищо де . Хах , спокойно .

- Ъм ... Аз , такова ... Слизам да помогна на майка ти .

- С какво ?

- С каквото каже .

Бързо излезе от стаята . Забелязах , че си е забравила телефона . Дали пък да не го разгледам . Седнах на леглото , протегнах се и  взех устройството . Това , че нямаше парола ме улесни . Гледах й снимките , беше много сладка , даже си изпратих някои . Затворих галерията и отворих съобщенията й . Попаднах на разговора с Баек .

- Кажи ми какво да правя , само мисля за него ?

- Признай му .

- Признах му .

Това беше края на съобщението . Как така , на кого е признала ? Очевидно не е на мен , щях да помня . Нещо в мен се счупи . Изпитвах болка в гърдите и имах буца на гърлото . Какво , толкова ли я харесвам ?

* От името на Бела *

Излязох от стаята . Бях обещала на майка му да изляза с нея по магазините . Отидох до стаята си , изкъпах се и си облякох нови дрехи. Слязох долу .

- Госпожо Джеон, ще тръгваме ли ?

- Оооо Бела ти си се събудила , чаках те .

Взе си чантата и излязохме . Докато пътувахме си говорехме за най- различни  неща , но нищо интересно , освен това че ни е видяла сутринта докато сме спали .
Добре че пристигнахме  .
Влязохме първо в магазините за бельо . Харесах си няколко чифта и ги купих . Започнахме да търсим рокли . След 2 часа се прибрахме .

- Бела обадих се на фризьорката да прати двете си най-добри служителки и в 16:00 ще са тук . Така че бъди готова до тогава .

- Добре .

Занесох торбите в стаята ми . Взех си една дълга вана и слязох долу. Точно тогава дойдоха и жените .
Разпределиха се и започнаха работата си .  След фризьорките дойдоха и гримьорките. Ох доста е изморяващо . Но накрая резултатът беше уникален .

( Хора това не е Бела просто прическата и грима й са такива )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( Хора това не е Бела просто прическата и грима й са такива )

Благодарих на жените и се качих да си облека роклята . След един час всичко щеше да започне и аз трябва да съм дамата на Джеон Джънгкук . Дано не оплескам всичко .

* Гледна точка на Джънгкук *

Сложих вратовръзката си и излязох . Всичко беше украсено и идваха гостите. Накрая дойде и моята дама . О МИЛИ БОЖЕ !!!

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Аз съм човек , който си няма работа и пише глава в 2 през нощта . Дано ви хареса.

Your love saved me . Let me returd the favour . Where stories live. Discover now