* След една седмица *
Това беше една прекрасна седмица . С Куки се нанесохме в новата къща , подреждах багажа ни цял ден докато той пазаруваше неща за новия ни дом . Междувременно видяхме бебчето на Баек и Сехун . Тя е страшно сладка . И естествено аз ще съм кръстницата й . Всичко върви добре и съм страшно щастлива .
- Слънце довечера сме поканени на партито за бебто . Това означава , че моята принцеса ще се облече страшно секси , както винаги . И вземи бяла рокля .
Обърнах се и го ударих по рамото .
-Не е вярно , спри да говориш глупости ! - скарах му се и се изчервих - Това означава , че трябва да си купя рокля .
- Не мислиш ли , че имаш прекалено много рокли ?
- Не разбира се , хайде вземи си ключовете и да вървим .
- Ох какво ли не правя за теб ? - измърмори под носа си и се засмя .
По пътя за мола се сетих , че аз всъщност не знам каква рокля търся .
-Ъм , ще може ли когато влезем да ми помогнеш за роклята , защото си нямам никава престава , каква рокля трябва да си купя .
Той се засмя .
-Разбира се , нали за това съм с теб . Защо си нервна , няма нищо страшно .
- Ами не знам , просто не съм била на нещо подобно и ми е някак странно .
- Няма страшно скъпа , ще ти помогна . даже ако искаш ще вляза с теб в съблекалнята . - погледна ме с онази игрива усмивка .
- Ааа не , без такива , ще ме видиш когато я облека .
- О не съм сигурен дали така ще стане .
Точно , когато щях да му отвърна спряхме на паркинга . Защо пътят е толкова кратък ? Погледнах го и той се наведе в точния момент , за да ме целуне . След кратка целувка го бутнах леко .
- Ако стойм тук няма да свършим нищо . - засмях се .
-Добре де , добре .
Слязохме от колата и се качихме на втория етаж . Влязохме в любимия му магазин , защото според него тук има страхотни рокли .
-Трябва ли да се притеснявам , че знаеш колко хубави са роклите ?
Засмяхме се .
- Може би . - избухна в смях , а на мен ми привлече една рокля вниманието . Беше бяла , дълга до долу , с цепка на крака . Страшно много ми хареса и отидох да я пробвам . Когато застанахме пред пробните , той се опита да влезе , но аз не му позволих , а той се опитваше да ме измами с оправданието , че " ципчето трудно се закопчава " . В крайна сметка си остана пред съблекалнята и надничаше от време на време . Облякох бързо роклята и моментално се харесах . Усетих погледа на Куки в огледалото , след като вече беше влязъл .
- Бела .... уникална си . Не знам какво да кажа . Тази рокля ти стой перфектно ! Взимаме я ! - не отделяше поглед от мен - Знаеш ли , нямам търпение за сватбата ни , ще си още по-хубава и от сега , а сега си неземно хубава . - прошепна в ухото ми и ме целуна по бузата - Хайде събличай я , защото не знам колко още мога да издържа без да те завлека в тоалетните . - преди да успея да кажа нещо той вече беше излязъл .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Your love saved me . Let me returd the favour .
ФанфикДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction