На следващия ден станахме рано , за да отидем на пазар с момчетата и да им помогнем с избора. Куки отиде със Сехун , а аз с Баек .
*При Куки и Сехун
Г.Т Куки- Е избрал ли си си цвят на костюма ?
- Ами да , не искам бяло , ще е черен .
- Е това ще е лесно .
Влязохме в магазина и отидох при костюмите . Взех първия черен, който окото ми мерна и му го подадох .
- Ето пробвай .
- Добре.
Той го взе и влезе в съблекалнята . Седнах на дивана и зачаках . След две - три минути излезе пременен в костюма . Доста добре му стоеше. Не съм кой знае какъв разбирач , ама мисля ,че трябва да го вземе .
- Харесва ми .
- И на мен , ще го взема .
Върна се , за да облече отново своите дрехи. Отидох на касата и го изчаках там . Той дойде , носейки в едната си ръка чифт черни обувки , а в другата облеклото . Плати и излязохме .
- Благодаря , че дойде с мен . И съжалявам , че провалихме почивката ви , казах на Баек , че ще се справим и сами , но той настоя за мнението на Бела в избора му.
- Няма значение , ще отидем след сватбата ви . А и каквото и да си говорим Баек и Бела винаги ще си помагат и ще се нуждаят един от друг .
- Така е . И това е хубаво , аз те харесвам като нейн приятел , мисля че си сериозен с чувствата си към нея .
- Прав си , сериозен съм . Доста хлътнах .
Засмяхме се и отидохме на паркинга , където бях паркирал колата си .
* При Баек и Бела
Г.Т. БаекС Бела влязохме в магазина. На вратата ни посрещна една млада жена на не повече от 30 години .
Жената - Добре дошли , вие изглеждате щастлива двойка , искате ли да ви разделим или ще избирате заедно ?
И двамата се стъписахме . Може би щяхме да бъдем в този случай ,ако не се бях влюбил в Сехун . Найстина тогава мислех да ѝ предложа .
Но нещата се промениха аз продължих , както и тя . Вижда се , че е щастлива с Джънгкук .Бела - Не не , аз идвам само за да дам мнение . Той е младоженеца .
Жената - Ооо простете . Изглеждахте ми като двойка . Ами добре , да ви предложа някои модели или вие ще си харесате ?
- Ние ще се оправим , благодаря .
Бързо исках да се махна от тази неловка ситуация , затова тръгнах към костюмите . Сехун ще е с черен , а аз с бял . Бела ме последва и започнахме да ги разглеждаме . Окото ми бе привлечено от един . Грабнах го и тръгнах към пробната. Съблякох своите дрехи. Мекият нов плат се плъзна по кожата ми . Беше много удобен . Дано да ми стои добре . Премахнах завесата и прекрачих прага на съблекалнята . При вида ми тя ахна. Видях , че сълзи се оформиха в очите ѝ.
- Баек .... стои ти уникално , просто е за теб .
- Хахах виж колко бързо си го избрах , няма да меря други , щом се разплака значи ще е този .
Тя за затича и ме прегърна .
- Много се радвам за вас . - прошепна в ухото ми.
Усмихнах се , вдигнах я и я завъртях във въздуха . Чух нейния прекрасен глас . Пуснах я да стъпи на земята и се отделихме като се запътих отново към пробната .
Платих и излязохме .
Себаек е навсякъде , само да ги омъжа и ще се нагледате на Куки . 😄😄😄😄😋
Коментирайте и гласувайте , найстина е важно за мен ! ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanficДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction