На следващата сутин
Гледна точка на БелаСъбудих се от силен шум , погледнах към Куки , който беше легнал до мен и си спеше най-спокойно . Какво по дяволите се случва , какъв е този шум ? Опитах се да се изправя , без да го събудя , но алкохола веднага си каза думата . Най-накрая станах и отидох до вратата , някой чукаше като полудял .
- Кой е ?
- Е как кой , твоите любими приятелчета .
Засмях се и отворих вратата , а там ме посрещнаха с едни мазни усмивки Сехун и Баек .
- Е хайде Бела , разкажи ни какво стана снощи . Много бързо си тръгнахте нещо .
Започнаха да се кикотят като полудели . Завъртях очи , как може да са такива идиоти ?
-Влезте да закусваме и да ви кажа честно нямам никаква представа какво стана .
Те ме погледнаха и избухнаха в смях .
- Опаааа май скоро време може да ставаме чичовци .
Замръзнах .
- Сехун стига си говорил глупости , ние нищо ....
-Добро утро скъпа , охо и вие сте тук .
Бях прекъсната от Куки , който дойде по боксерки .
- Веднага се обличай , защо се разхождаш така ?
- Ами стана ми топло от спомените за вчера . - усмихна се .
Баек и Сехун се засмяха .
- Аз като ти казвам , че ще ставаме чичовци , ти не вярваш имах предчувствие .
- А ще ви питам аз като стана леля . - отвърнах и се усмихнах .
- Да ти кажа честно , вече си станала , а ти Кук си чичо .
- Моля ?! - и двамата с Куки зяпнахме и не знаехме какво се случва .
Баек се обади , докато отпиваше от чашата си - Ами да , затова дойдохме . - хвана Сехун за ръката и ни погледнаха с усмивки - Днес станахме бащи !
Куки ме погледна притеснено как ще реагирам .
- Значи съм ... леля ?
- Точно така Белс . - намигна ми Баек .
Развиках се от щастие и ги прегърнах .
- Боже Господи , Куки ти си чичо !
Той дойде и ме прегърна . Прошепна нежно в ухото ми . - Радвам се , че съм чичо , но искам повече да съм татко !
Направо се взепених като чух това . Баек и Сехун ме погледнаха .
- Бела какво стана ? - попита Сехун .
- Честно да ви кажа , радвам се за вас , но искам и аз да имам детенце ! - усмихнах се и погледнах Куки . Той ме погледна и ме вдигна във въздуха .
Всички бяхме щастливи , бях леля вече и искам да съм с момчето ми завинаги ! Не е ли прекрасно ?Хей , хей ! Тук съм , за да довърша историйката си . Който иска да разбере какво става нататък нека коментира и гласува , ще съм много щастлива ! ❤️ Направо се разчувствах , станаха и бащи вече ! 😂
YOU ARE READING
Your love saved me . Let me returd the favour .
FanfictionДжънгкук е щастлив с известното си гадже , но дали ще бъда завинаги така ? Ще разберете , ако прочетете ! ❤😘😉 28.10.2017-82 in fanfiction