Chapter 2

294 34 19
                                    

Α/Ν: Σημαντική ενημέρωση στο τέλος, παρακαλώ διαβάστε την.


Ει:"Να προσέχεις, μην τον αφήσεις να παίζει μαζί σου!" Άκουσα την φωνή του Eikichi από την άλλη γραμμή καθώς εγώ χάζευα μέσα στο πολυκατάστημα.

Σταμάτησα έξω από μια βιτρίνα με κομψά αλλά ακριβά φορέματα. Αυτήν την φορά δεν έκανα φαντασιώσεις να τα φοράω, αλλά προσπαθούσα να βρω τρόπους να αντιμετωπίσω τον Jungkook.

Ε:"Πως θα το κάνω αυτό; Αχ Eikichi! Δεν ξέρω τι να κάνω και πρέπει να περάσω από το dorm τους μετά, γιατί μου ζήτησαν να τους μαγειρέψω ένα από τα ελληνικά γεύματα." Έκλεισα τα μάτια μου και έτριψα με το άλλο μου χέρι τους κροτάφους μου.

Επικράτησε για λίγο ησυχία στην γραμμή. Πλέον άκουγα την βαβούρα του πολυκαταστήματος, κάνοντας χειρότερο τον πονοκέφαλο που είχα από τις 12 το μεσημέρι.

Ει:"Α!" Αναφώνησε ξαφνικά, τρομάζοντας με. "Ξέρω πως...." Με αυτά τα λόγια γέμισα ελπίδες.

Εστίασα στον αυστηρό τόνο της φωνής του να μου εξηγεί κάθε βήμα που θα πρέπει να κάνω και τις κάθε πιθανότητες που θα μπορούσε να αντιδράσει ενώ ταυτόχρονα βάδιζα πλέον για το σπίτι μου. Επίσης τόνιζε πώς να προσέχω την σχέση μου με τον Jimin και ότι δεν πρέπει να καταλάβει τίποτα για το βρώμικο παιχνίδι του κολλητού του. 

Καθώς μιλούσα στο τηλέφωνο μαζί με το μοναδικό άτομο που είχα στενές σχέσεις, είχα φτάσει στο σπίτι μου.

Ε:"Eikichi, έφτασα σπίτι. Σε ευχαριστώ για όλα!" Χαμογέλασα.

Ει:"Όλα για την πριγκίπισσα μου."

Και με αυτό κλείσαμε το τηλέφωνο.

Έβγαλα τα κλειδιά από την τσάντα μου και άνοιξα την πόρτα της πολυκατοικίας, η οποία ήταν σε αυτή που είχα περάσει σχεδόν την μισή μου ζωή. Όταν ανέβηκα στον όροφο όπου έμενα, ξεκλείδωσα την πόρτα του διαμερίσματος μου. Έβγαλα τα παπούτσια μου, το παλτό μου και την τσάντα μου και τα κρέμασα στην κρεμάστρα, πέταξα τα κλειδιά στο τραπεζάκι και εκεί που είχα κατεβασμένο το κεφάλι, ξαφνικά η προσοχή μου πέφτει πάνω σε μια μαύρη φιγούρα. Κρατώντας την τσιρίδα μου, άνοιξα βιαστικά το φως και προς έκπληξη μου ήταν ο Jimin.

Έπιασα το στήθος μου και ξεφύσηξα ανακουφιστικά. Εκείνος σηκώθηκε από τον καναπέ, χαχανίζοντας και πλησιάζοντας προς το μέρος μου.

Jm:"Άργησες... που ήσουν;" Με ρώτησε με βαριά φωνή, πιάνοντας την μέση μου και κολλώντας την πάνω του.

Kiss me hard before you go.Where stories live. Discover now