Chapter 19

233 23 29
                                    

Είχε περάσει σχεδόν ένας μήνας και τα βρόμικα παιχνίδια με τον νεότερο απο τους Bts συνέχιζαν ενώ είχα μια αμοιβαία συνεισφορά στην σχέση μου με τον Jimin. Όμως την τελευταία βδομάδα του μήνα, δηλαδή η βδομάδα που η περίοδος μου θα ερχόταν, αποφάσισα να το ξεκαθαρίσω με το Jimin, να του τα πω όλα. Δεν άντεχα την πίεση ούτε την πουτανιά.

Ε: «Jiminie~» Χτύπησα την πόρτα του δωματίου του και μόλις ακούστηκε η φωνή του να με καλο δέχεται, πέρασα μέσα. «Έφερα mochi στο mochi μου» Πλησίασα στο κρεβάτι του στο οποίο ήταν ξαπλωμένος με το κινητό του, μου χαμογέλασε και ανακάθησε οκλαδόν ενώ εγώ κάθισα κάτω.

Του άνοιξα το κουτί και του φανέρωσα το θησαυρό του. Εκείνη την στιγμή άφησε το κινητό του, έτριψε τα χέρια του, έγλυψε τα χείλη του και άρχισε να παίρνει ένα ένα και να το τρώει αργά και με απόλαυση. Αφού τον άφησα να φάει μερικά τον κοίταξα με ένα λυπημένο βλέμμα. Είχα άγχος και αγωνία για το πως θα εξελίσσονται τα πράγματα. Επίσης φοβόμουν την αντίδραση του αν και δεν πιστεύω να κάνει κάτι βίαιο σε κάποιον.

Ε: «Jimin-ssi..» Είπα με γλυκιά φωνή και εκείνος αμέσως γύρισε να με κοιτάξει συνοφρυωμενος και με γεμάτο στόμα. «Έχω να σου πω κατί αρκετά σημαντικό.» Έμπλεξα τα δάχτυλα μεταξύ τους και τα κοίταξα. Όλο μου το σώμα άρχιζε να βυθίζεται στο ψυχρό ιδρώτα.

Με ένα μουγκρητό μου επέτρεψε να συνεχίσω καθώς αυτός πάλευε να καταπιεί την μπουκιά του.

Ε:«Να... θυμάσαι που μιλούσαμε για τον Jungkook-» Με διέκοψε ο βήχας του. Τον κοίταξα τρομαγμένη, ο οποίος τώρα με κοίταζε καχύποπτος.

Jm:«Δεν πιστεύω να σε πείραξε.»

Δίπλωσα τα χείλη μου.

Ε:«Εεεε.. Λίγο.» Γούρλωσε τα μάτια του νευρισμένα και προτού τον αφήσω να πει τίποτε,  συνέχισα να απολογούμαι. «Μην φανταστείς κάτι πολύ περίεργο, απλά χούφτωμα. Δεν τον άφηνα κι όλας να συνεχίζει!!» Και τότε μου έρχεται η μαγευτική στιγμή που ήμουν μαζί με τον Jungkook στην κουζίνα.

'Για όνομα του Θεού, Ελεονόρα, τι στο διάβολο;' Αμέσως άρχιζα να νιώθω πιο χάλια, πνιγμένη από τύψεις αλλά όσο δύσκολο και να ήταν η κατάσταση που την είχα φέρει εγώ, έπρεπε να του τα πω όλα.

Jm: «Είσαι σίγουρη πως δεν τον άφησες να συνεχίσει;» Σήκωσε το ένα φρύδι, διατηρώντας επιτακτικό ύφος.

Ξερό κατάπια και δάγκωσα το κάτω χείλος, κοιτάζοντας διακριτικά πέρα από εκείνον. Επανέλαβε την ερώτηση του μετά από ένα λεπτό και ξανά για ελάχιστα δευτερόλεπτα χωρίς ακόμα να του δώσω απάντηση αναστέναξε. Όμως προτού πει οτιδήποτε άλλο αποφάσισα να μιλήσω.

Kiss me hard before you go.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant