Chapter 30: ΤΕΛΟΣ

104 15 10
                                    

«Σήμερα αναπάντεχα νέα έχουμε για την προσωπική σχέση του διάσημου τραγουδιστή
Jeon Jungkook. »

Εφημερίδες, online sites και σχεδόν σε ολες τις τηλεοράσεις μιλούσαν για μενα και τον Jungkook για περίπου μια βδομάδα,αφού κάναμε αυτο το αναθεματισμένο πικνίκ. Τον κάλεσαν σε αρκετά κανάλια να ξεκαθαρίσει τι συμβαίνει ή η Big hit απλά να επιβεβαιώσει αν είναι αλήθεια ή όχι οι φήμες. Θα έπρεπε να είχαν δώσει μια απάντηση, γιατί οι περισσότερες fans ήταν εξοργισμένες, γεμάτες ζήλια και ευτυχώς που δεν φαινόταν το πρόσωπο μου αλλιώς τωρα θα έδειχναν και εμένα νεκρή στις ειδήσεις και στα νέα.

Δυστυχώς μετά από όλο αυτο το σκάνδαλο – γιατί την σχέση μας την κρατουσαμε κρυφή ακόμα και απο τον μάνατζερ του– μας ανάγκασαν να χωρίσουμε. Επίσης δεν θα με άφηνε η εταιρία να τους πλησιάσω για έναν μήνα ή εαν χρειαστεί 2 μήνες μέχρι να ηρεμήσουν τα πράγματα και ξεχαστεί ολη αυτη η φασαρία. Συν να ξεπεράσει ο ενας τον άλλον ώστε να μην ξανά υπάρξει ερωτική σύνδεση μεταξύ μας.

Εγώ με την σειρά μου δεν ήθελα να βγαίνω πέρα από την δουλειά μου. Καθόμουν σπίτι, μόνη μου, με ολες τις συσκευές κλειστές, απορριπτώντας κάθε επαφή με τους γνωστούς και φίλους μου. Ήδη άκουγα τα κορίτσια στους διαδρόμους να την σκύλοβρίζουν την κοπέλα που απλα στην φωτογραφία φαινόταν μόνο το πίσω προφίλ, καθισμένη με το κεφάλι ελάχιστα σκυφτό ωστε να μπορεί να τρώει το υπέροχο σάντουιτς που είχε φτιάξει με πολύ αγάπη εκείνη την μέρα. Κι αν άνοιγα και τις συσκευές θα έβλεπα και άλλες σαν αυτές και η αυτοπεποίθηση μου θα έπεφτε στον Άδη καθώς θα έφτανα στα πρόθυρα αυτοκτονίας. Ήταν πολύ βαρύ το φορτίο που κουβαλούσα επειδή έτυχε να ερωτευτώ εναν διάσημο και να με ερωτευτεί και αυτός πίσω. Κορίτσια σαν αυτές δεν μπορούν να καταλάβουν πως ειναι φυσιολογικό και εκτός ελέγχου, απλά τυχαίνει.

Όπως και να είχε δεν μπορούσα να αλλάξω τα γεγονότα, έτσι τα δέχτηκα όπως ήταν και προχώρησα παρακάτω. Μέσα σε λιγότερο απο 2 βδομαδες μετά τα πράγματα ηρέμησαν, η εταιρία είπε οτι απλά ημουν φωτογράφος και ήταν μέρα photoshooting για το νεο άλμπουμ που πρόκειται να βγει σε 2 μήνες και όλα ηρέμησαν. Βέβαια υπήρχαν αμφιβολίες ακόμα αλλα δεν συνεχίστηκε παρακάτω. Εγω από επιλογή τελικά έκανα να τους δω 3 μήνες λόγω και του νέου άλμπουμ που τελικά όντως δημοσίευσαν. Για ακόμα μια φορά είχαν μεγάλες επιτυχίες και ήταν πολυ απασχολημένοι, κουρασμένοι για να δεχτούν την επίσκεψη μου και της Σοφίας.

Kiss me hard before you go.Where stories live. Discover now