Chapter 3

275 31 15
                                    

Α/Ν: Να διαβάσετε στο τέλος αυτά που θέλω να σας πω!



J:" Ελεωνόρα μαγειρεύεις πολύ ωραία!" Είπε με γεμάτο στόμα ο Jin που καθόταν δίπλα από τον Jimin, ο οποίος καθόταν δίπλα  μου.

Jh: "Τα ελληνικά φαγητά ίσως να είναι τα πιο νόστιμα που έχω φάει!" Πρόσθεσε και ο Jhope— που ήταν δίπλα μου από τα αριστερά —όταν κατάπιε.

Χαχάνισα καθώς προσπαθούσα να μασήσω καλά την μπουκιά που είχα μόλις χώσει μέσα στο στόμα.

Sg:" Και πιστεύω πως είναι τα μόνα γεύματα που αν φας 5-6 μπουκιές, είναι σαν να έχεις φάει για 2 μέρες." Είπε ο Suga, που καθόταν απέναντι από τον Jimin και άφησε τα μαχαιροπήρουνα του πάνω στο ακόμα γεμάτο πιάτο του, ακουμπώντας την πλάτη του πίσω στην καρέκλα, φουσκωμένος.

Χτύπησε λίγο την κοιλίτσα που δεν είχε και μας κοίταξε με ένα παιδιάστικο χαμόγελο. Χαχανητά αναμείχτηκαν με τους ήχους που έκαναν τα μαχαιροπήρουνα στα πιάτα.

Rm: "Συμφωνώ με τον Yoongs." Πήρε μια βαθιά ανάσα ο leader ο οποίος καθόταν απέναντι από τον Jin, έχοντας το πιρούνι του ανάμεσα στα δύο δάχτυλα του.

Ε:"Είναι επειδή πεινούσατε —και όταν πεινάμε τρώμε γρήγορα και χορταίνουμε αμέσως." Είπα και έφαγα την τελευταία μπουκιά από την πίτα με το μπιφτέκι. "Στην Ελλάδα τρώμε και 3 πιάτα από το μεσημεριανό γεύμα." Άρπαξα άλλη μια πίτα για να την φάω σκέτη.

V:"Να μας μαγειρεύεις όταν έχουμε διάλλειμα από practice." Είπε ο V χαμογελαστός καθώς άφησε τα μαχαιροπήρουνα του μέσα στο άδειο του πιάτο.

Εκεί που πήγα να αποκριθώ, ένιωσα ένα γυμνό πόδι να ανεβαίνει ανάμεσα στα πόδια μου. Πνίγηκα.

Jm: "Ελεωνόρα! Είσαι καλά;" Είπε ο Jimin μπουκωμένος και ανήσυχος ταυτόχρονα.

Χτύπησα το στέρνο μου καθώς ο Jimin την πλάτη. Ο Jhope μου πρόσφερε αμέσως νερό και παίρνοντας το στα χέρια μου το βλέμμα μου έπεσε πάνω στον Jungkook που ήταν απέναντι μου. Χαμογελούσε αχνά αλλά πονηρά με ένα βλέμμα γεμάτο όρεξη. Τότε ξανά ένιωσα ζεστασιά ανάμεσα στα μπούτια μου: ήταν η πατούσα του.

Ξανά πνίγηκα με το νερό.

Ξανά πνίγηκα με το νερό

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kiss me hard before you go.Where stories live. Discover now