E: «JIMIN!» Φώναξα καθώς πετάχτηκα προς τα μπρος μου με ορθάνοιχτα τα μάτια.
Ανάπνεα γρήγορα και κοφτά. Πήρε ελάχιστα δευτερόλεπτα για να συνειδητοποιήσω ότι βρισκόμουν στο αυτοκίνητο του Jimin, το οποίο ήταν ακόμα σταματημένο στο παρκινγκ του μπαρ. Παρόλο που δεν κινούμασταν, το κεφάλι μου γύριζε υπερβολικά γρήγορα και τα αφτιά μου είχαν κουφαθεί από την δυνατή μουσική, την οποία την ένιωθα ακόμα να επηρεάζει το σώμα μου και να το καλεί στο ρυθμό της. Η ανάμνηση του κακού ονείρου είχε διαγραφθεί αμέσως, αλλά ένιωθα οτι για όλα οσα ένιωθα ευθυνόταν ο jungkook.
JK: «Πως νιώθεις;» Ένας βραχνός ψίθυρος εισήλθε στο δεξί μου αφτί ενώ εγώ έδινα μάχη με το αλκοόλ. Ήταν πάλι αυτός...
Γύρισα αργά το κεφάλι μου, έρχοντας αντιμέτωπη με μια ανήσυχη λαγουδόφατσα. Καθόταν ανάμεσα στην ανοιχτή πόρτα της μεριάς μου, στηριγμένος στις μύτες των ποδιών του, ώστε να έχει καλύτερη οπτική γωνιά σε εμένα.
Πήγα να αρθρώσω λέξη, αλλά αυτή η λέξη ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει στα χείλη μου. 'Σε μισώ'. Προσπάθησα να απομακρυνθώ από δίπλα του αλλά ούτε το σώμα μου μπορούσα να χειριστώ. Εκείνος χωρίς μάλλον να καταλάβει τι έκανα, έπιασε μια τούφα μαλλιών μου που ήταν μέσα στο πρόσωπο μου και την στήριξε πίσω από το αφτί μου. Έπειτα μου χαίδεψε απαλά και γρήγορα το μάγουλο μου και σηκώθηκε από την θέση του.Jk: «Jimin-hyung, ξύπνησε!» Και τότε ξανά επέστρεψε στην θέση του και στην θέση του οδηγού εμφανίστηκε ο Jimin.
Jm: «Ελεωνόρα! Πως είσαι; Πως αισθάνεσαι; Θες μήπως να σου φέρω νερό; Θες να σε πάω σπίτι;» Με βομβάρδισε με ερωτήσεις καθώς με περιποιόταν σαν να ήμουν μωρό.
Κλείνοντας τα μάτια μου και σμίγοντας τα φρύδια μου, του έκανα νεύμα να σταματήσει γιατί ήμουν έτοιμη να λυποθημίσω. Το κεφάλι πλέον όχι μόνο γύριζε αλλά σφύριζε.
Ε: «Απλά πάμε στο σπίτι μου, Jimin-oppa.» Δεν είχα συνείδηση για το τι έλεγα ή τι έκανα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kiss me hard before you go.
ФанфикSequel of Dance with me before you go. "Είσαι για ένα στοίχημα;" "Τι στοίχημα;" "Αν καταφέρω και σε κερδίσω σε αυτούς τους 6 μήνες, θα γίνεις δικιά μου, αν όχι θα σε αφήσω ήσυχη" "Θες να χάσεις και δεύτερη φορά;" Τότε γύρισε και με κοίταξε, χαμογελ...