Chapter 16

263 22 7
                                    

Την επομένη μέρα 10μμ, The Movie-Night

Jh: «Έλα Ελεωνόρα αρχίζει η ταινία!» Με φώναξε ο Hoseok από το σαλόνι που ήταν όλοι καθιστοί γύρω απ' την τηλεόραση.

Πήρα γρήγορα τα πατατάκια μου και έτρεξα προς την άδεια θέση στο καναπέ ανάμεσα στον Jimin και την Σοφία.

Είχαμε βάλει να δούμε το "Hush", διότι η πλειοψηφία ήθελε ταινία τρόμου. Εμένα μου αρέσουν ταινίες γεμάτες αγωνία και φόβο. Το διασκέδαζα αλλά ο Jin, ο Hoseok και η Σόφια ίσως όχι τόσο. Η τύχη τους είχε εγκαταλείψει εκείνη την βραδιά. Ίσως να εγκατέλειπε και εμένα...

Είδαμε την ταινία αφήνοντας διάφορα επιφωνήματα φόβου και μερικές βρισιές να ηχήσουν στο dorm. Η Σόφια άλλωστε άφηνε και μικρές κραυγές πού και πού και κρυβόταν πίσω από το μαξιλάρι του καναπέ. Ή απλά ήταν και ο Jin κάποιες φορές που δεν το καταλάβαινα. Εγώ παρακολουθούσα απολύτως αφοσιωμένη την ταινία έχοντας ταυτόχρονα τα χέρια του Jimin πάνω στους ώμους μου και με το άλλο τσιμπούσε από τα πατατάκια μου.

Σπάνια, όταν αποφάσιζα να κοιτάξω γύρω να δω τους υπόλοιπους τι κάνουν, έπιανα τον Jungkook να κοιτάει επίμονα προς το μέρος μου από την πολυθρόνα δίπλα από την τηλεόραση. Όταν το βλέμμα μου συναντούσε το δικό του, παρέμενε τόσο ψύχραιμος που δεν τολμούσε να κοιτάξει παρά πέρα. Η ένταση που κυριαρχούσε στο βλέμμα του μου το διέδιδε, σαν να μου έκανε ηλεκτροσόκ. Κάπως έτσι αποτρέψα την προσοχή μου αρκετές φορές πίσω στην οθόνη που ήταν η μοναδική ανοιχτή συσκευή. Τα πάντα είχαν βουλιάξει στο σκότος αλλά το βλέμμα του ήταν τόσο φλογερό που έκαιγε ολόκληρο το κτίριο.

Δεν έδωσα πολύ σημασία στις ματιές του, μίας και υποσχέθηκα στον Jimin να είμαι μόνο δική του.

Αφού τελείωσε η ταινία, ανάψαμε τα φώτα και ο Namjoon έφερε 4 μπουκάλια αλκοόλ: δύο βότκες, μια τεκίλα και ρακί. Τα τοποθέτησε στο τραπέζι σαλονιού και ακολουθούμενος ο Yoongi με τα ποτήρια, έπραξε το ίδιο. Ξεροκατάπια. Μαρεσει το ποτό και ας μην άντεχε ο οργανισμός μου ούτε μια γουλιά.

Rm: «Θα παίξουμε θάρρος ή αλήθεια και όποιος δεν κάνει την πρόκληση θα πίνει μισό ποτήρι με το ποτό που θα αποφασίσουν οι υπόλοιποι.» Εξήγησε τι θα παίξουμε πρώτα και μαζεύτηκαμε γύρω από το τετραγωνικό τραπέζι.

Σ: «Βλέπω αρχίζουμε δυνατά... Στην κυριολεξία.» Μπήκε η Σόφια στον κύκλο γύρω τώρα από το τραπέζι.

Εγώ κάθισα ανάμεσα στα πόδια τou Jimin ώστε να μπορεί να με αγκαλιάζει από την μέση και να μου χαρίζει απαλά φιλιά σε όλο μου το σβέρκο, σηκώνοντας τις τρίχες μου.

Kiss me hard before you go.Where stories live. Discover now