Chapter 4

247 34 15
                                    


Αργά-αργά άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα θολά γύρω μου. Ήταν σκοτεινά και μέσα στο σκότος το μόνο που Ακουγόταν ήταν το κινητό μου που δονούσε συνέχεια πάνω στο κομοδίνο μου, πράγμα που ήταν και η αιτία που ξύπνησα από το βαθύ και γλυκό ύπνο μου.

Το έπιασα βαριεστημένα και κοίταξα την ώρα: 8:30μμ.

'Μόνο 30 λεπτά κοιμάμαι.' Αναστέναξα και ανοιγόκλεισα τα μάτια μου για να δω καλύτερα την οθόνη που ήταν γεμάτη με μηνύματα.

Άγνωστος.
Ελεωνόρα!

Άγνωστος.
Μην μου πεις ότι κοιμάσαι.

Άγνωστος.
Πρέπει να ξυπνήσεις!

Άγνωστος.
Θέλω βοήθεια.

Άγνωστος.
Ο Jimin είμαι... Ελεωνόρα !!

Άγνωστος.
Ξυπνααααααα.

Έκατσα καλύτερα στο κρεβάτι, ξεκλείδωσα το κινητό μου και πληκτρολόγησα πίσω.

Εγώ.
Κοιμόμουν-.-... τι θες;

Άγνωστος.
Mianhe αγάπη μου... αλλά γίνεται να έρθεις από δω; είμαι μόνος 😏😉

Εγώ.
Είμαι κουρασμένη... και αύριο έχω πρώτη ώρα μάθημα.

Άγνωστος.
Σε παρακαλώ βρε μωρό μου! Είναι επείγον και σε χρειάζομαι😏

Εγώ.

Arasseo 😒.... σε 5 λεπτά θα είμαι εκεί.

Άγνωστος.
Τέλεια🤤

Αναστέναξα καθώς έτριψα και τα μάτια μου. Τι να θέλει πάλι;

Αφού έμεινα ξαπλωμένη για 2 λεπτά σηκώθηκα από το κρεβάτι και σέρνοντας τα πόδια μου προς την πόρτα, άρπαξα το μπουφάν μου, έβαλα τα άσπρα all star μου, άρπαξα το κινητό μου και τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου. Κατέβηκα τις σκάλες, πέρασα τον άδειο και σκοτεινό μονόδρομο και μπήκα στο αυτοκίνητο μου.

Ξεκίνησα την μηχανή και άνοιξα το ραδιόφωνο: αμέσως το cd των Bts άρχισε να παίζει.

nae pi ttam nunmul
nae majimak chumeul
da gajyeoga ga
nae pi ttam nunmul
nae chagaun sumeul
da gajyeoga ga

Τραγουδούσα καθώς οδηγούσα στους φωτεινούς και κεντρικούς δρόμους της Σεούλ.

Μετά από 5 λεπτά είχα φτάσει έξω από το κτίριο της Big Hit. Πάρκαρα λίγο πιο κάτω και κοίταξα πίσω-μπρος μήπως υπήρχαν περίεργοι stalkers. Αφού επιβεβαιώθηκα ότι δεν υπήρχε τίποτα, βγήκα από το αμάξι και με γρήγορο βάδισμα μπήκα μέσα από την πίσω πόρτα.

Kiss me hard before you go.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora