Chapter 25

228 22 8
                                    

Α/Ν: Δεν το εχω επεξεργαστεί γιατί νυστάζω, λογικά αύριο θα το ξανά κοιτάξω για τυχόν λαθη. Οπότε συγγνώμη για ορθογραφικά κλπκλπ. Ελπίζω να ήταν αρκετα hardcore μιας κι ειχα πολυ καιρό να ανεβάσω. Enjoy both of the chaps. 😋





Μιάμιση ώρα αργότερα.

Μετά από το απρόσμενο τηλεφώνημα που δέχτηκα από εκείνον, συνέχισα ανενόχλητα το ντοκιμαντέρ μου. Αφού τελείωσε, μου είχε μείνει 1 ώρα για να ετοιμαστώ. Ή καλύτερα είχα 1 ώρα στην διάθεση μου να σκεφτώ κάτι τόσο καλό που θα τον φέρω πάνω απο τα όρια του. Ήθελα να του την σπάσω, να του δείξω πως ΕΓΩ εχω αληθινά στήθη και οτιδήποτε εχω πάνω μου ειναι ΑΛΗΘΙΝΆ και JUICY ENOUGH για να κοιτάει άλλες. Ωστόσο έψαξα μερικές ιδέες στο ίντερνετ, χωρίς τελικά να έχει κάποιο ευεργετικό αποτέλεσμα. Δεν άργησε, όμως, να μου έρθει η ιδέα που έψαχνα.

Και να με τώρα, μισή ώρα πριν τελειώσει και έρθει από το σπίτι μου και τα γαμήσει όλα – στην κυριολεξια – να βάζω και άλλα σχοινιά και kinky πράγματα πάνω μου. Βρήκα να βάλω και μια ζώνη που την είχα βάλει πρώτη φορά στις απόκριες στο λύκειο, ντυμένη αστυνομικίνα. Είχα καταφέρει να φυλάξω τις χειροπέδες, το ρόπαλο και το μαστίγιο. Όταν ολοκλήρωσα το συνολάκι μου, έπιασα σε αλογοουρά τα μαλλιά μου, διότι ήξερα πόσο πολύ του αρέσει να ειναι πιασμένα έτσι ειδικότερα σε προσωπικές μας στιγμες, και μετά έβαλα ένα απαλό κόκκινο lip gloss για να τα κάνει και αυτά ζουμερά. Τέλος χαμήλωσα τον φωτισμό στο σπίτι μου έκατσα σταυροπόδι στην πολυθρόνα που ήταν ανάμεσα στο έπιπλο με την τηλεόραση και τον τριθέσιο καναπέ ενώ απέναντι ήταν η πόρτα από όπου θα έμπαινε ένας νευριασμένος Jungkook. Περίμενα για τα υπόλοιπα 10 λεπτά, τα οποία δεν ήταν 10 ακριβώς διότι κατάφερε να έρθει λίγο πιο νωρίς από ότι μου είχε πει.

Ξεκλειδώνει την πόρτα αργά και μπαίνει απειλητικά μέσα. Με εντοπίζει αμέσως με ένα βλέμμα γεμάτο φλόγες και λαγνεια. Κλείνει την πόρτα πίσω του και στέκεται ακίνητος να με κοιτάει. Φορούσε ενα μαύρο κολλητό τζιν, ένα μαύρο ζιβάγκο με ριγέ σακάκι και μαύρα, δερμάτινα παπούτσια. Φτιάχνει τον γιακά του σακάκι του και βήχει κομψά με υπονοούμενο για να καθαρίσει δήθεν την φωνή του από τα βλένα.

 Φτιάχνει τον γιακά του σακάκι του και βήχει κομψά με υπονοούμενο για να καθαρίσει δήθεν την φωνή του από τα βλένα

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
Kiss me hard before you go.Место, где живут истории. Откройте их для себя