A/N: Για ρίξτε μια ματιά στην ιστορία της itsyagurlaphrodite__ The night we met με τους Bts!!! Χαρίστε της λίγο support! Τέλος ψηφίστε γρήγορα ποια ιστορία να ανεβάσω ή να συνεχίσω!!! 😘αναφέρετε έναν χρήστη
Ε: «Jin, βάλε μου λίγο ακόμα μπύρα πριν την βάλεις στο ψυγείο.» Είπα αφού τον είδα να σηκώνεται και να πλησιάζει το ψυγείο, κρατώντας το μπουκάλι μπύρας στο ένα του χέρι.
Όταν μου έβαλε και την έβαλε πια μέσα στο ψυγείο, ξανά κάθισε στην θέση του, δίπλα από τον Namjoom. Όλοι ήταν πωρωμένοι στην οθόνη της τηλεόρασης, βλέποντας τον αγώνα ποδοσφαίρου Κορέα-Σουηδία.
Τίποτα περίεργο δεν συνέβαινε, μιλούσα άνετα με τον Jimin, φάνηκε κι όλας χαρούμενος όταν με είδε να μπαίνω στο dorm μετά από αρκετό καιρό καθώς περίεργο δεν μου φαινόταν αργότερα η αδιαφορία τους και η τελείως συγκέντρωση της προσοχής τους στον αγώνα, ώσπου έβαλαν τις πρώτες διαφημίσεις.
Ο Jungkook γενικά από την ώρα που είχα έρθει δεν μου έδωσε και ιδιαίτερη σημασία, ίσα ίσα η συμπεριφορά μας ήταν τυπική όπως κάθε φορά πριν και μετά τον χωρισμό μου. Όμως όταν έβαλαν διαφημίσεις, αδιαφορούσε τελείως, ούτε μια ματιά δεν είχαμε ανταλλάξει, προσπαθούσα να πιάσουμε κουβέντα αλλά με μια μονολεκτική απάντηση άλλαζε θέμα και απευθυνόταν σε κάποιον άλλον, γυρίζοντας μου και την πλάτη. Αφού συνεχίστηκε σε 2 διαλείμματα με διαφημίσεις αυτό, έπειτα άνοιξε συζήτηση για τα fan meeting που είχαν κάνει μέχρι στιγμής, σχολιάζοντας για το πόσο πανέμορφες και ελκυστικές φαν είχε συναντήσει και για το πόσο ήθελε να κρατήσει κοντινότερες σχέσεις μαζί τους. Επίσης εκδήλωσε τον ενθουσιασμό του για το fan meeting που πρόκειται να κάνουν σε μια βδομάδα. Ήξερε ότι ζηλεύω πολύ εύκολα και ότι τα fan meeting τους είναι μια πολύ μεγάλη πηγή από άφθονη ζήλιας. Ήξερα ότι το έκανε επίτηδες. Ξέραμε και οι δύο αυτό το ύπουλο και βρώμικο παιχνίδι που άρχιζε ο ίδιος.
Jk: «Αχ θυμάμαι μια που μου έβαλε ένα κολιέ που μου είχε φτιάξει. Να χα μόνο ένα hint για το ποια ήταν ή για κανένα account της των social media...» Συνέχισε μετά από μικρή συζήτηση που είχαν μεταξύ τους ενώ εγώ καθόμουν έξω από το κύκλο τους, χαμένη στις σκέψεις μου.
Μέχρι που μου ήρθε μια ιδέα ώστε να μπω και γω στην συζήτηση. Προτού μιλήσει κάποιος άλλος, έφερα την καρέκλα μου κοντά τους και χαμογέλασα.
Ε: «Αυτή με τα μακριά, μαύρα μαλλιά; Την ξέρω... Παρά πολύ καλά.» Του έκλεισα το μάτι μου με υπονοούμενο και τότε ήταν που πια με κοίταξε κάπως αιφνιδιασμένος. Λίγο μετά ακούστηκαν άβολα γελοία και οι φωνές του Hoseok. Τότε χαμογέλασε και κοίταξε στο πιάτο με τα κομμένα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς που είχαμε σερβίρει μαζί με την μπύρα.
ESTÁS LEYENDO
Kiss me hard before you go.
FanficSequel of Dance with me before you go. "Είσαι για ένα στοίχημα;" "Τι στοίχημα;" "Αν καταφέρω και σε κερδίσω σε αυτούς τους 6 μήνες, θα γίνεις δικιά μου, αν όχι θα σε αφήσω ήσυχη" "Θες να χάσεις και δεύτερη φορά;" Τότε γύρισε και με κοίταξε, χαμογελ...