Λοιπόν, γνωρίζω πως πρέπει να ανεβάσω κεφάλαιο και ότι δεν τηρώ αυτά που λέω και συγγνώμη για αυτό αλλά δεν έχω ιδέα πως να συνεχίσω την ιστορία ακόμα, οπότε θέλω χρόνο πράγμα που ούτε αυτό το έχω και αμα το έχω θελω απλά να κοιμηθώ, να δω καμία ταινία ή απλά να μην κάνω τίποτα. Κουράζομαι πολύ εύκολα, δέχομαι μεγάλη πίεση, δεν τρώω σωστά ούτε καταφέρνω να κοιμάμαι καλά. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε και να κάνετε υπομονή, να μην σταματήσετε να διαβάζετε τα updates μου και να συνεχίζουμε μαζί αυτό το BDSM ταξίδι μας σε αυτή την ιστορία lmao.
Τέρμα τα πολλα λόγια, ήθελα απλά να κάνω κάτι σαν διαγωνισμό για τις ιστορίες που έχω στο πρόχειρο. Δηλαδή θα βαλω μερικές ιστορίες που σκέφτομαι να ασχοληθώ μετά απο αυτή και να μου πείτε ποια θέλετε να διαβάσετε. Θα βάλω τίτλους, περιλήψεις, cast (οσα έχουν) και εξώφυλλα ώστε να πάρετε μια καλή εικόνα για το θέμα της κάθε μιας.
Πείτε μου στα σχόλια ποια ιστορία θα θέλατε να διαβάσετε, γράφοντας απλά τον αριθμό της ιστορίας ή το όνομα της. Θα περιμένω μέχρι το επόμενο Σαββατοκύριακο, ετοιμάζοντας λογικά επόμενο κεφάλαιο. STAY TUNED GUYS!
1) 𝓝𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽𝔂 𝓝𝔂𝓶𝓹𝓱𝓼
Summery
“"There is something about you though, and I'm finding it impossible to stay away." I whispered in his ear when he asked me why I should choose him as my personal assistant.
He swallowed and stays still, looking straight out of the window of my office. He hadn't dared to look at me once and that made me tease him more.
"You've been a naughty boy since I called you here to announce your upgrade." I walked in front of him so I became his view now. He couldn't avoid me but looked at me right in my eyes. I smirked. "Are you ready for your punishment?" I motioned to the bodyguards, who were standing next to the door of my office, to take him in his new work-place. „
Jungkook got a job in the most succesful companies in his country. He's just a secretery. What will happen though, when the CEO is the most naughty nymph?
Cast: Jin, Jimin, Jungkook from Bts, Jackson from Got7, Baekhyun from Exo, Lucas, Taeyong from nct, BlackPink, Joy from Red Velvet, Dahyun from twice, Wheein from Mamamoo, Dawoon from SF9, Iu.
VOUS LISEZ
Kiss me hard before you go.
FanfictionSequel of Dance with me before you go. "Είσαι για ένα στοίχημα;" "Τι στοίχημα;" "Αν καταφέρω και σε κερδίσω σε αυτούς τους 6 μήνες, θα γίνεις δικιά μου, αν όχι θα σε αφήσω ήσυχη" "Θες να χάσεις και δεύτερη φορά;" Τότε γύρισε και με κοίταξε, χαμογελ...