Chapter 29

72 10 0
                                    

Κυριακή: Ημέρα του ήλιου. Ότι πιο υπέροχο για έναν περίπατο στο δάσος και έπειτα για ένα πικνίκ κοντά σε καμία λίμνη. Και χάρη στον Jungkook θα τα κάναμε όλα αυτά μετά από το χαοτικό βράδυ που περάσαμε σπίτι μου. Αλλά όχι δεν μπορούσε η Κυριακή μας να ήταν η ημέρα του ήλιου και της θετικής ενέργειας, όχι, έπρεπε η περίοδος να μου έρθει μέτα από το πιο “pure” γαμισι στο μπάνιο και να μου τα βάψει όλα κόκκινα και να απλώσει τον πόνο της σε κάθε κύτταρο του σώματος μου.

Κάνεις δεν θα μπορούσε να πει πως κοιμήθηκα το βράδυ. Τουλάχιστον 2 ώρες ή 3 γιατί μετά ξανά έκανα μπάνιο, με περιποιησα, μάζεψα το χάος από το σαλόνι και τέλος πήγα στον κοντινό φούρνο για να παρω πρωινό και μετά στο σούπερ μάρκετ για να φτιάξω προμήθειες για το πικνίκ. Δεν θα τα χάλαγε η περίοδος τα σχέδια μας. Εξάλλου ήταν το πρώτο επίσημο μας ραντεβού που να πάρει.

Γυρνάω σπίτι στις 9.30 και αρχίζω να ετοιμάζω το φαγητό που θα περνάνε μαζί: σάντουιτς με κοτόπουλο, λαχανικα και φέτα για αρχή, φρούτα της εποχής για “επιδόρπιο”, σκληρούς  καρπούς και μερικά ροφήματα που λαχταρήσα όταν τα είδα. Αφού τα έβαλα μέσα στο καλάθι με ένα τραπεζομαντίλο, έβαλα το πρωινό μου και το δικό του στα πιάτα και πήγα να τον ξυπνήσω. Σιγά μην του το έφερνα και στο δικό μου κρεβάτι, να μου το γεμίσει με ψίχουλα!

Ε:«Jungkookie~ »Άρχισα να τον φιλώ σε όλο του το προσωπάκι και αυτος σιγά σιγά να ανταποκρίνεται.

Μούγκρησε, έτριψε το πρόσωπο του απαλά με τα χέρια του και τέλος τεντωθήκε για λίγη ώρα. Εγω καθόμουν δίπλα του, παρατηρώντας τον και παρατηρώντας και ολα τα συναισθήματα που ένιωθα εκείνη την υπέροχη στιγμή. Ήταν ακόμα μωράκι κάτω από τα σκέπασματα. Ήταν τοσο αξιολάτρευτος και με έκανε να νιώθω τόσο έντονα την αγάπη που του έτρεφε η αγνή καρδούλα που ήμουν στα όρια της συγκίνησης. Δεν ήθελα όμως να με δει βουρκωμενη οπότε καθάρισα τα μάτια μου με τα μανίκια του απαλού ροζ πουκαμίσου μου προτού ανοίξει τα μάτια του.

Jk: «Καλημέρα, ανθός μου.» Με κοίταξε επιτέλους και μου χαμογέλασε λαμπρά με αυτό το υπέροχο, γοητευτικό του χαμόγελο.

Έσκυψα μπροστά και τον φίλησα απαλά στα χείλη.

Ε: «Το πρωινό είναι έτοιμο. Σήκω να ετοιμάστεις!» Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άρχιζα να μαζεύω την ακαταστασία που επικρατούσε.

Ο Jungkook αναστέναξε. Τον κοίταξα δήθεν ενοχλημένη.

Ε: «Μου το υποσχέθηκες, jungkookακη!» Του πέταξα την μπλούζα του στην μούρη του. Άφησε ενα χαχανητό.

Kiss me hard before you go.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon