Chapter 1

323 30 10
                                    

"Να τη! Καλημέρα!" Με καλημέρισαν οι συνάδελφοι στο γραφείο, κεφάτοι.

Ε:"Καλημέρα." Τους χαιρέτησα και άφησα τα πράγματα μου πάνω στο γραφείο μου.

Αφού κρέμασα και το παλτό μου στην κρεμάστρα, πίσω από την πόρτα, κατευθύνθηκα στην μικρή κουζίνα μας για να φτιάξω έναν δυνατό καφέ για να ξυπνήσω και να μπορέσω να κάνω την πρώτη ώρα μάθημα. Τότε με πλησίασε ο Eikichi με ένα μεγάλο χαμόγελο, κρατώντας την κούπα του με τα δύο χέρια του και τα τετράγωνα γυαλιά του ήταν λίγο πιο πάνω από τα ρουθούνια του. Χαμογέλασα ενώ πλέον κοίταζα να ανακατεύω το ρόφημα μου.

Ε:"Έβαψες τα μαλλιά σου ξανθά;" Ρώτησα έκπληκτη όταν τον αντίκρισα, ακουμπώντας τον νεροχύτη με την μέση μου. "Και κουρεύτηκες!"

Τα είχε κουρέψει πιο κοντά, όπως συνήθως οι Αμερικάνοι και οι Ευρωπαίοι κάνουν, και ήταν βαμμένα με μια ανοιχτή απόχρωση του ξανθού.

Ει:"Δεν είναι καλή η αλλαγή;" Με ρώτησε τάχα μου στεναχωρημένος.

Ε:"Είσαι με τα καλά σου; Φυσικά και λάτρεψα αυτή την αλλαγή! Σου πάει πολύ! Μεγιά βρε." Του χαμογέλασα ενώ συνέχιζα να κοιτάζω τα μαλλιά του, εντυπωσιασμένη.

Ei:"Λοιπόν;... Κανένα νέο;" Με έβγαλε η φωνή του από τον λήθαργο που μου είχε δημιουργήσει η ομορφιά του. Όντως του πήγαινε τρέλα αυτό το κούρεμα!

Εκεί που πήγα να απαντήσω στην ερώτηση του με τα όσα είχαν συμβεί πριν 2 μέρες, ο διευθυντής Kim με διέκοψε, φωνάζοντας το όνομα μου από την είσοδο της αίθουσας. Τον κοίταξα απορημένη και έπειτα τον πλησίασα, ακολουθώντας με και ο Eikichi.

Ε:"Μάλιστα."

Όταν πήγα δίπλα του, το βλέμμα έπεσε πάνω στον ταχυδρόμο που βαστούσε ένα μπουκέτο από τα αγαπημένα μου λουλούδια: κόκκινα τριαντάφυλλα.

"Η δεσποινίς Ελεονώρα;" Με ρώτησε ευγενικά ο νεαρός ταχυδρόμος, χαμογελώντας.

Ε:"Μάλιστα." Αποκρίθηκα με τον ίδιο τρόπο.

Άπλωσε τα λουλούδια προς το μέρος μου και τα έβαλα στην αγκαλιά μου. Σαν πήγα να πιάσω την κάρτα μέσα από τα άνθη, ο ταχυδρόμος που ξανά απευθύνθηκε.

"Υπογράψτε εδώ, ώστε να επιβεβαιώσετε ότι τα παραλάβατε." Μου άπλωσε το έγγραφο μπροστά μαζί με έναν στυλό.

Έδωσα τα λουλούδια στον  Eikichi για να υπογράψω εκεί που μου έδειχνε ο ταχυδρόμος. Όταν υπέγραψα, έφυγε. Τότε ο Eikichi μου έδωσε πάλι τα λουλούδια και με κοίταξε περίεργος, όπως και ο διευθυντής από την άλλη πλευρά μου.

Kiss me hard before you go.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang