(Α/Ν: νομίζατε ότι αυτό το κεφάλαιο θα ήταν smut?😏HELL NAH)
Σ:"Και εσύ γιατί δεν αντέδρασες μωρή;" Ακούστηκε από την άλλη γραμμή η χωριάτικη, ελληνική προφορά της Σοφίας.
Ε:"Με έπιασε αδιάβαστη και ήταν μπροστά η μητέρα μου και απλά... δεν ξέρω." Έτριψα το κούτελο μου ενώ έψαχνα θέση στο τραμ. "Τέλος πάντων, έγινε ότι έγινε... Εσύ τώρα είσαι μαζί τους;" έκατσα στο πίσω θέσεις του βαγονιού στο παράθυρο.
Σ:"Ναι, ο Jin σερβίρει τώρα και σε περιμένουμε. " Έκανε παύση και ακούστηκαν φωνές από πίσω. "Και εσύ που είσαι;" Ρώτησε τελικά.
Ε:"Καθοδόν. Σε 5-7 λεπτά θα είμαι εκεί." Κοίταξα έξω από το παράθυρο και διέκρινα μια γνωστή φιγούρα να μπαίνει μέσα στο βαγόνι.
Σ:"Να σε ενημερώσω ότι..." Άρχισε να λέει και εγώ την διέκοψα ξαφνικά.
Ε:"Μαλάκα Σοφία, ο Jungkook μπήκε στο βαγόνι όπου βρίσκομαι." Ψιθύρισα στο ακουστικό, σοκαρισμένη.
Σ:"... ο Jungkook λείπει και δεν ξέρουμε που είναι." Ολοκλήρωσε την πρόταση της μετά από μένα, ξεφυσώντας αγανακτισμένη.
Εγώ παρέμεινα να τον κοιτάω από το τέλος που έψαχνε για κάτι, ανάμεσα στο πλήθος του τελευταίου βαγονιού, ώσπου το βλέμμα μου αντανάκλασε στα μαύρα γυαλιά του, πράγμα που μου έκοψε την ανάσα. Δεν μπορούσα να καταλάβω την έκφραση του πίσω από τα γυαλιά και την μάσκα του, αλλά ένιωθα πως το συνηθισμένο και ενοχλητικό, πονηρό χαμόγελο του ήταν ζωγραφισμένο στα χείλη του. Αμέσως μετά πέρασε ανάμεσα από του όρθιους επιβάτες και ήρθε και κοντοστάθηκε δίπλα από την θέση που καθόμουν.
Σ:"Ελεωνόρα! Γη καλεί Ελεωνόρα!" Ακούστηκε η Σοφία μέσα από το τηλέφωνο μου.
Ε:"Βοήθεια." Ψιθύρισα στα ελληνικά και γύρισα να κοιτάξω πάλι έξω από το παράθυρο. Από την άλλη γραμμή ακούστηκαν τα γέλια της Σοφίας."Καργιολάκι μην γελάς..." Έπνιξα και εγώ ένα γελάκι, διότι είχα μόλις συνειδητοποιήσει ότι ακούστηκα γελοία.
YOU ARE READING
Kiss me hard before you go.
FanfictionSequel of Dance with me before you go. "Είσαι για ένα στοίχημα;" "Τι στοίχημα;" "Αν καταφέρω και σε κερδίσω σε αυτούς τους 6 μήνες, θα γίνεις δικιά μου, αν όχι θα σε αφήσω ήσυχη" "Θες να χάσεις και δεύτερη φορά;" Τότε γύρισε και με κοίταξε, χαμογελ...