Chapter 26

144 17 3
                                    

Ένας μήνας αργότερα. (Α/Ν: Έχω χάσει τις ημέρες και λεω δεν πάει στο διαολο, ας εξελίξω την ιστορία λίγο πιο γρήγορα να είμαστε πάντα μέσα στο ψητό *dirty thoughts*.)

Σ: «Προσπαθήσε να ηρεμήσεις.» Μου υπενθυμίσε η Σοφία καθώς ήμασταν στο ασανσέρ της Big Hit, πηγαίνοντας στον τελευταίο όροφο όπου θα γινόταν το Halloween πάρτυ. Και το καλύτερο; Κάνεις δεν θα ήξερε ότι η Big Hit θα το γιόρταζε με όλους όσους δούλευαν εκεί και με κλειστούς φίλους.

Ήμουν πάρα πολύ νευρική όμως, δεν μπορούσα, δεν κατάφερνα να βρω τρόπους να ηρεμήσω και να διώξω όλα μου τα νεύρα. Έπρεπε να έδειχνα φυσιολογική, σαν να μην είχα τίποτα, σαν να μην με επηρέασαν οι πράξεις του Jungkook ενώ ήταν σε Tour στην Ευρώπη και έκανε σαν απελπισμένο για παρθενίστικο μουνί. Κάνε μας την χάρη χλεχλέ, δεν ήξερες τι πάει να πει οργασμός μέχρι που σου έδειξα.

Και τότε θυμήθηκα και ένιωσα ένα πέταλο της καρδιάς μου να μαραίνεται. Γιατί να ζηλεύω εφόσον ποτέ δεν μου ζήτησε να είμαι το κορίτσι του; Τι και αν είμαι κανένα sex slave του; Ηρέμησα αλλά ένιωσα τον κόσμο γύρω μου να με καταπίνει. Λύπη και απογοήτευση έδιωξαν αμέσως τα νεύρα και την νευρικότητα. Δεν ήξερα αμα ήθελα περισσότερο να είμαι νευρική πάρα απογοητευμένη τόσο με τον εαυτό μου όσο και με αυτόν. Είχα χάσει τον μπούσουλα, ήμουν όντως σαν ένα ασήμαντο παιχνιδάκι αυνανισμού.

Το ασανσέρ επιτέλους μειώνει σιγά σιγά ταχύτητα και σταματάει. Όμως δεν αντιδρώ, μένω εκεί με τα χέρια μου άψυχα, σαν να κρέμονται από κρεμάστρα.

Σ: «Ελεωνόρα, είσαι εντάξει;» Με επιασε από του ώμους αλλά ήταν λες και δεν με άγγιξε ποτέ.

Υπήρξε ενα λεπτό σιγής μέχρι που σήκωσα ξαφνικά το κεφάλι μου και την αντίκρισα. Χαμογέλασα προσπαθώντας να κρύψω όλα τα συναισθήματα που μου δημιουργούσαν ηλίθιες σκέψεις αλλά δυστυχώς με βάση την αιφνιδιασμένη της έκφραση, δεν την έπεισα.

Σ: «Ελεωνόρα τι σκατα; Συνέλθε! Μπορεί να κάνει ότι μαλακίες θέλει στην σκηνή, στην κάμερα ώστε να είναι τόσο καύλας, να στο πω έτσι στα ντόμπρα, ώστε να κάνει τον μεγαλύτερο γυναικείο πληθυσμό να τρελαίνετε. Όμως είσαι τόσο χαζή που δεν σκέφτεσαι το πιο γαμάτο μέρος που εσυ έχεις σε αυτή την ιστορία...» Έκανε μια παύση και μου χαμογέλασε στραβά. «Εσύ τον έχεις ολόκληρο.» Είπε τελικά με υπονοούμενο και μου έκλεισε το μάτι.

Δεν άργησα να το καταλάβω και να γελάσω με την χαζομάρα που είπε, αλλά ευτυχώς, δυστυχώς ίσχυε.

Kiss me hard before you go.Место, где живут истории. Откройте их для себя