Α/Ν: Καλά δεν θα τα λέω συνέχεια... SMUTTY AS FUCK😋 AND A LIL FLUFF IN THE END😵
Jeon Sinna 😩
Πρέπει αναγκαστικά να έρθεις εσύ;
Στάλθηκε 23:54.
Μόλις τελείωσα την βραδινή μου ρουτίνα στο μπάνιο και άρχιζα να ψάχνω τα κατάλληλα εσώρουχα, ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος μηνυμάτων και άνοιξε η οθόνη του κινητού μου πάνω στο κομοδίνο μου, εμφανίζοντας μου ένα νέο μήνυμα από τον Jungkook.
Εγώ
Ότι θέλετε, κύριε Jeon. Εγώ απλά είμαι υπό τις υπηρεσίες σας.
Διαβάστηκε 23:55.
Χαμογέλασα στραβά, διότι το είχε διαβάσει αμέσως αφού του έστειλα πίσω, σαν να περίμενε στο τσατ μας.
Jeon Sinna 😩
Χμ, καλώς. Σε 10 λεπτά θα είμαι εκεί!
Διαβάστηκε 23:55.
Δεν είχα πολύ χρόνο για να σκεφτώ περισσότερο και να αποφασίσω με άνεση τι να φορούσα, πράγμα που από το πρωί με έτρωγε αυτή η αναποφασιστικότητα: να φορούσα τη στολή του σχολείου μας ώστε να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο που δεν είχαμε περάσει μαζί, μιας και του αξίζει επειδή με είδε πρώτος ή να παρουσιαζόμουν μονάχα με το σετ των σέξι εσωρούχων που είχα φυλάξει για μια στιγμή σαν την σημερινή που ήθελα να πειράξω λίγο τα όρια του μικρού φίλου του;
Τελικά μέσα σε 5 λεπτά είχα επιλέξει και ντυθεί όπως συνήθιζα να ντύνομαι για το Λύκειο, απλά λίγο πιο προκλητικά. Είχα βάλει ψηλές μαύρες κάλτσες μέχρι το γόνατο και μαύρες γόβες. Έβαλα επίσης την παλιά μου μαύρη φούστα με τις πιέτες, η οποία μου ήταν πολύ κοντή, και ένα άσπρο κοντό πουκάμισο με κουμπιά, χωρίς όμως να βάλω σουτιέν από κάτω, και την μαύρη μου γραβάτα. Ευτυχώς που είχα αυτοεκτίμηση και αγαπούσα το σώμα μου αλλιώς αυτά τα ρούχα δεν θα έδειχναν τέλεια αν ήμουν αδύνατη ή όχι. Περιποιήθηκα ακόμα λίγο τον εαυτό μου ώστε να είμαι τελείως έτοιμη και με τσέκαρα αρκετές φορές ώστε να είμαι έτσι όπως με φάνταζα. Τέλος έσβησα όλα τα φώτα, αφήνοντας μόνο το φως του μπάνιου και του απορροφητήρα. Άφησα την πόρτα ξεκλείδωτη ώστε να μπορέσει να μπει μέσα από μόνος του, καθώς εγώ θα τον περίμενα καθισμένη σαυροπόδι στην πολυθρόνα, τρώγοντας φράουλες.
YOU ARE READING
Kiss me hard before you go.
FanfictionSequel of Dance with me before you go. "Είσαι για ένα στοίχημα;" "Τι στοίχημα;" "Αν καταφέρω και σε κερδίσω σε αυτούς τους 6 μήνες, θα γίνεις δικιά μου, αν όχι θα σε αφήσω ήσυχη" "Θες να χάσεις και δεύτερη φορά;" Τότε γύρισε και με κοίταξε, χαμογελ...