Sinb pov
Mataku melihat dewan yg semakin penuh dengan kehadiran reporter dan papparazi.Hari ni ialah press conference tentang scandal Jungkook dan Sinkook is dating.
Kejadah apa aku date ngan dia.Huh!Stressnya aku.Alamak!!Macam mana kalau aku kena kecam Army nanti.Tak sanggup aku nak baca semua komen haters tu.Haish!!Tak lama lagi adalah tu fanclub Sinkook haters or go die Sinbangang.Aku melihat outfit aku dgn Jungkook.
Girlishnya aku.Jungkook?!.Hmm...Tak dinafikan yg dia memang hensem.Tapi....Aku betul betul tak match dengan dia.Dia tu...perfect sangat.
"Sinb press dah nak start.Pergi ready dengan Jungkook kat situ."salah seorang staff menunjukkan arah di tempat Jungkook berdiri.Aku perlahan lahan menghampiri Jungkook.Kami berdua memang awkward.Tengoklah dari tadi sepatah haram tak keluar dari mulut masing2.
Kaki ku mula menggigil.Gila tak nervous.First time aku rasa macam ni.Tanganku sudah tak boleh duduk diam.Sekejap aku genggam,Sekejap aku tepuk dinding,sekejap aku pegang tirai yg tergantung kat situ.Nasib tak pegang Jungkook je ni.
Tiba2 tangan ku dicapai seseorang.Aduii..pokemon mana pulak main capai ni.Aku memandang tangan empunya badan.
Shoooot...Jungkook?!.
"Tak yah lah nervous sangat.Bukannya nak menghadap hukuman mandatori pun."kata lelaki itu tanpa menoleh kearah ku.
"Dia cakap senang.Padahal aku yg inensent ni yg dirembat masuk sekali."balasku perlahan.
"Ok Jungkook and Sinb dah boleh get on."arah seorang staff disitu.
》》》》》》
SKIP"Tak guna patutnya aku yg buat press tu."Perempuan itu menatap gambar yeoja yg mula dia benci.
"Well...relay korang takkan bertahan dgn lama.I will debut soon.Just wait and see."Yurin mula merangka rancangan untuk menghancurkan hubungan Jungkook dengan Sinb.
TBC
How?Comment please. Sorry kalau pendek next chap maybe this nite.
Thanks alot kepada yg vote.And share lah ff ni dekat Sinkook shippers yg lain.H.Y.P.H
YOU ARE READING
Business Couple
RandomSesuatu kejadian yg menimpa idol terkenal iaitu Jeon Jungkook membuatkan Bang Si Hyuk terpaksa meminta tolong rakannya untuk mencipta satu fake couple antara Jungkook dan Sinb untuk menutup kejadian itu. "Saya?"-Sinb "Im sorry"-Jungkook "We are offi...