"Tak de papelah.Ada habuk tadi."Alasan yg memang tidak munasabah itu diberi.Wajah Jungkook sedikit berkerut.Dia mula melepaskan tangan Sinb.
"Erm...Pukul berapa nak balik?"Sinb melihat jam yang sudah menginjak ke angka 11.
Jungkook memandang Sinb dengan dahi yg berkerut."Kau..tak suka duduk dengan aku ke?"Sinb tersentak.
Dah kenapa dia ni.Kalau aku cakap tak..ada yg kena buang tepi jalan satgi.
"Eh bukan maksud aku..esokkan kita ada schedule masing2 so...dah lewat ni."Sinb cuba untuk berkompromi.
"Oppa."balas Jungkook sepatah.
Merepek apa pulak jantan ni.Ada yg kena terkam kang.
"Hah?"Jungkook merenung Sinb sebelum mengulang sekali lagi.
"Oppa.Panggil aku oppa lepas ni.Im older than you."Sinb menutup mulutnya yg ternganga itu.
Oppa?OMG so gellliii!
Sinb memandang ke arah lain."Tengoklah dulu macam mana."balasnya perlahan sebelum bangun dari duduknya.
Jungkook mengetap bibir.
Fikir aku tak dengar agaknya.Haish!
"Stop right there."Langkah Sinb terhenti.Jungkook bangun mendekatinya.
"Kalau kau rasa nak balik dorm before 12,just follow my order...if not..you're know what will happen."Suara Jungkook kedengaran begitu rapat di telinganya.
"Bila lelaki dengan perempuan duduk serumah...berdua duaan...then...."Sinb menggigit bibir.
"Oppa!Jom..balik."Jungkook tersenyum sendirian."Sorry,didnt hear you.Louder please."
Baru gertak sikit.Dah takut.
Sinb menggenggam tangannya sebelum berpusing mengadap Jungkook.
Eeii!Geramnya aku tengok dia ni.Nasiblah sunbae aku...kalau tak..Ergh!
Pinn!!
Jungkook menoleh keluar tingkap.Van hitam milik syarikatnya sudah berada diluar.Jungkook mengeluh kecil."Jom."
Sinb yg masih terkebil-kebil hanya mengikut langkah Jungkook yg sudah jauh.
>>>>>>>>>
"Yahh Hwang Eunbi!Mana kau pergi semalam?"Sinb memandang Yerin yg sedang mendekatinya.
"Date."Balasnya pendek.Yerin membuat muka °○°.
"Since when kau dengan dia tu macam nii?"Yerin merapatkan kedua dua jari telunjuknya.
Sinb memandang Yerin dgn pandangan yg agak sukar ditafsirkan.
"Secret."balas Sinb sambil tersenyum senget.Yerin hanya mencebik bibirnya.Mungkin geram dengan jawapan yg Sinb berikan.
TBC
H.Y.P.H
SORRY FOR THE LATE UPDATE GUYS!!
KEEP READING THIS FANFIC,THIS IS AN ORDER!
AND..
Vote lah kalau boleh^^)
YOU ARE READING
Business Couple
RandomSesuatu kejadian yg menimpa idol terkenal iaitu Jeon Jungkook membuatkan Bang Si Hyuk terpaksa meminta tolong rakannya untuk mencipta satu fake couple antara Jungkook dan Sinb untuk menutup kejadian itu. "Saya?"-Sinb "Im sorry"-Jungkook "We are offi...