Yurin memandang Haein dengan pandangan tidak percaya."Jangan nak main2 boleh tak?"Berang dengan kata2 Haein sebentar tadi.
"Buat apa nak main2 dengan benda macam ni."Lirih suara Haein apabila mengenangkan cita2 nya.Yurin sudah terduduk di suatu sudut.Dia melihat skrin telefonnya.
Bubbly disband after 1 years anniversary?!!
Yurin membaca semua yg telah komen di page tersebut.Tak banyak yg positif tapi negatifnya....
{}:Serve you right Yurinn!
><:Pity Haein!
Yurin segera scroll ke bawah dan terlihat sesuatu yg menyakitkan hatinya.
GFriend achieve all-kill in music shows for their new comeback.
Yurin mengetap giginya kuat.
Kenapa kau? Kenapa kau dapat semuanya?
{Skip}
Jungkook memandang gadis yg berada dihadapannya.Hanya seketika.Kemudian pandangannya dibuang ke arah lain.
"Jungkook.. Sampai bila semua ni nak tergantung macam tu je?"Yurin memandang lelaki yg amat dia sayang.
"Tch.. Kenapa tak tanya diri sendiri? Aku rasa semua ni permainan kau. So... Up to you. "Yurin terdiam.
"Seriously kau tak ingat langsung apa yg jadi malam tu?"Wajah Jungkook terus berubah. Wajah Yurin dipandang lama.
"My last warning.. Jangan sesekali ungkit pasal malam tu. And kalau aku ingat sekali pun... Nothing will change. "
Yurin menunduk kepalanya. Tidak mampu untuk memandang lelaki itu.
"You still love her, right? "Jungkook terkedu seketika.Yurin segera mengangguk kepalanya.
"I'll take it as yes. Thats why... Im going to.."Kata2 nya dibiarkan tergantung.
Get rid of her
Yurin segera meninggalkan tempat itu.
{Skip}
>Ingkigayo<
"Ahhh!! Penatnya... "Sinb segera menghempas badannya di atas sofa di waiting room.
Matanya menangkap sebotol banana milk di meja.Sekeping sticky note yg tertulis namanya itu dibaca.
Hwaiting Ttinbi><
Dia segera membuka penutup lalu minum sehingga licin.
"Pelik but.. Nice. "Sinb segera bangun apabila namanya dipanggil oleh Eunha.
Sinb mula merasa panas di bahagian perut dan dada semasa rakaman Ingkigayo. Rasa sakit seperti mencucuk semakin dirasai. Wajahnya berpeluh dan pucat.
"Sinb... Gwenchana? "Yuju segera mendapatkan Sinb yg sudah terhuyung hayang di koridor selepas habis rakaman.
Sinb tak mampu untuk berdiri buat masa ini.Dia memaut bahu Yerin yg baru tiba sebelum terus tidak sedarkan diri.
"Sinb!! "
TBC
H. Y. P. H
SORRY LAMBAT AND SIKIT. ><
YOU ARE READING
Business Couple
RandomSesuatu kejadian yg menimpa idol terkenal iaitu Jeon Jungkook membuatkan Bang Si Hyuk terpaksa meminta tolong rakannya untuk mencipta satu fake couple antara Jungkook dan Sinb untuk menutup kejadian itu. "Saya?"-Sinb "Im sorry"-Jungkook "We are offi...